خبرگزاری کار ایران

قائم مقام مدیر عامل مجتمع نی شکر هفت تپه در گفت گو با ایلنا؛

طلب کارگران نیشکر هفت تپه به روز شده است/پرداخت مزد اردیبهشت تا فردا

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۸۸

قائم مقام مدیر عامل مجتمع نی شکر هفت تپه از پرداخت یک ماه از معوقات مزدی کارگران شاغل در این شرکت خبر داد.

 «سیامک افشار»در گفتگو ی تلفنی با ایلنا در خصوص به تعویق افتادن پرداخت مطالبات مزدی کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه گفت: مجتمع نی شکر هفت تپه حدود ۵هزارو ۵۰۰ کارگر شاغل دارد که مجموع مطالبات معوقه آن‌ها دو ماه است که یک ماه آن حداکثر تا فردا چهارشنبه پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه مطالبات معوقه کارگران این مجتمع قبل از خصوصی‌سازی به هفت ماه رسیده بود، افزود: بعد از انجام مراحل واگذاری بخش زیادی از مطالبات معوقه کارگران پرداخت شد و با پرداختی که به زودی صورت می‌گیرد، مجموع مطالبات باقیمانده کارگران به یک ماه کاهش می‌یابد.

قائم مقام مدیر عامل مجتمع نی شکر هفت تپه همچنین در خصوص پاداش وبهربرداری سالهای ۹۴ و ۹۵ کارگران این مجموعه گفت: شرکتی که زیان ده است پاداش وبهره برداری ندارد وپاداش وبهره برداری به کارگران شرکتی پرداخت می‌شود که سودهی داشته باشد.

او با بیان اینکه در حال حاضر همه مطالبات معوقه کارگران پرداخت شده وکارگران بازنشسته نیز تعیین تکلیف شده‌اند افزود: از کارگران انتظار داریم با دلگرمی به کار روزانه خود ادامه دهند تا از بحران‌ها عبور کرده و به شرایط سوددهی برسیم.

افشار در ادامه از سخنان خود در مورد اعتراض دیروز وامروز کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه گفت: درهر مجموعه‌ای عده‌ای راضی وعده‌ای ناراضی‌اند بااین حال دراجتماعات دو روز گذشته در نهایت حداقل ۱۰۰ نفر حضورداشته‌اند که ظاهرا همیشه از شرایط موجود نارضی‌هستند.

به گفته وی طی یکسال ونیم گذشته که مجتمع نی شکر هفت تپه به بخش خصوصی واگذار شده اقدامات زیادی در مجتمع انجام داده که قابل توجه است .

افشار با ذکر نمونه‌ای از اقدامات انجام شده در مجتمع نی شکر هفت تپه گفت: در طول این مدت مزارع ۴۰ تنی به ۸۰ تن رسیده واستحصال شکراز ۶ ونیم تن به ۱۰ ونیم تن افزایش یافته است در عین حال در سایر بخش‌ها نیز اقدامات مثبتی انجام شده که اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز