خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد؛

جلوگیری از ورود ۳۰ کارگر «نی شکر هفت تپه» به کارخانه/ اعتصاب ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۹۷

صبح امروز (پنجشنبه یکم تیر ماه) در ادامه اعتراض صنفی کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه، ماموران حراست از ورود ۳۰ نفر از کارگران به کارخانه جلوگیری کردند.

کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه  با اعلام این خبر به ایلنا گفتند؛ بدنبال اعتراض صنفی روزهای گذشته کارفرما با این استدلال که این ۳۰ کارگر اعتراضات را هدایت می‌کنند از ورودشان به کارخانه ممانعت کرده‌ است.

برپایه اظهارات این منابع خبری، از قرار معلوم ۳۰ کارگری که صبح امروز پنجشنبه (یکم تیرماه) از حضور در محل کار همیشگی‌ خود منع شده‌اندبین ۱۸ تا ۲۲سال سابقه کار دارند.

در همین رابطه، یکی از کارگران به ایلنا گفت: در حالی که همه کارگران اعتصابی در واکنش به بی توجهی کارفرما در پرداخت مطالبات صنفی شان  تصمیم به توقف تولید گرفته‌اند، ماموران حراست با این استدلال که این ۳۰کارگر اعتراضات را هدایت می‌کنند از ورودشان به کارخانه ممانعت کرده‌اند.

به گفته وی ،کارگران مجتمع نی شکر هفت تپه تقریبا از ابتدای سال جاری هر چند روز یکبار در اعتراض به معوقات مزدی و بیمه‌ای  خود در این واحد تولیدی دست از کار کشیده و تولید را متوقف می کنند.

طبق ادعای این کارگر مجتمع نی شکر هفت تپه همه کارگران این واحد در اعتراضات دو ماه گدشته نقش کلیدی دارند بنابراین اگر کارفرما قصد اخراج دارد باید همه کارگران را اخراج کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز