خبرگزاری کار ایران

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت تحقیق در مورد مالکان کارخانه‌های کاشی‌سازی‌/ درجریان گرفتاری کارگران بحران‌زده هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۶۶۵

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اگر خبر مشترک بودن کارفرمای کارخانه‌های کاشی سازی صحت داشته باشد باید در جهت حفظ منافع کارگران این واحدهای صنعتی، به وضعیت پیش آمده رسیدگی کرد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به خبر مشترک بودن کارفرما‌های کارخانه‌های کاشی‌سازی استان یزد واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: مشترک بودن مالکان کارخانه‌های کاشی سازی بحران‌زده مسئله مهمی است که باید راجع به آن تحقیق کرد و در صورتی که این خبر حقیقت داشته باشد باید پیگیری‌های لازم را انجام دهیم.

او ادامه می‌دهد: البته نمایندگان حوزه‌های انتخابیه استان یزد مدت‌هاست که در جریان مشکلات کارگران کارخانه‌های بحران‌زده کاشی‌سازی هستند چرا که زمانی تا نزدیک به 50 درصد کاشی و سرامیک مصرفی کشور در این کارخانه‌ها ساخته می‌شد.

این نماینده مجلس افزود: حفظ این صنعت در استان، اهمیت رسیدگی به وضعیت کارگران کاشی‌کار را بیشتر می‌کند زیرا تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد مردم یزد دارد.

تابش معتقد است که وضعیت نابسامان صادرات کاشی به کشورهای همسایه عرصه را برای کارفرماها تنگ کرده است. با برنامه‌ریزی‌هایی از سوی دولت برای حل این مشکل قدم‌هایی برداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز