خبرگزاری کار ایران

سرخو درنشست کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی:

با رأی خود نمی‌گذاریم کشور 8 سال به عقب برگردد

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۷۳

عضو شورای‌ شهر تهران گفت: به کسی رای بدهید که دوباره شما را 8 سال به عقب برنگرداند.من از شما بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز می خواهم که با رای خود اجازه ندهید حرکت رو به جلو‌یی که الان در پیش است، متوقف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو که در نشست در کانون بازنشستگان کارگری شهرداری تهران به مناسبت انتخابات شرکت کرد‌ه بود، افزود: در دولت گذشته رشد تورم از 18 درصد به 43 درصد رسیده بود، در حالی که رشد حقوق 6 تا 20 درصد بود و سفره‌های بازنشستگان روز به روز کوچکتر شده بود.

عضو هیئت مدیره تامین اجتماعی در ادامه با اشاره به اینکه در اولین سال دولت تدبیر وامید، حقوق بازنشستگان به 25 درصد افزایش پیدا کرد، گفت: در سال جدید با توجه به نرخ تورم 10درصدی، شاهد افزایش 14درصدی دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران بودیم که این اتفاق روبه جلو و خوبی است. هرچند دلیل عقب‌افتادگی‌های دولت قبل هنوز  40 درصد از حقوقهای عقب افتاده  باقی است و پرداخت نشده است.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش  خطاب به بازنشستگان ومستمری بگیران گفت: با تلاش های صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی رسیدگی به وضعیت کارگران شهرداری و شهر تهران  در سال های اخیر از پیشرفت خوبی برخوردار است اما تاکید می‌کنم که هنوز با اید ه‌آل ما فاصله زیادی دارد.

با رأی خود نمی‌گذاریم کشور  8 سال به عقب برگردد

 افشین حبیب زاده دیگر سخنران این جلسه با اشاره به کارهای صورت گرفته در شورای چهارم گفت: دریافت کارت منزلت و استفاده از امکانات شهرداری توسط بازنشستگان تامین اجتماعی حداقل امکاناتی است که باید در اختیار بازنشستگان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز