خبرگزاری کار ایران

با گذشت ۱۵ روز از سال ۹۶ ؛

کارگران «بلورک البرز» منتظر بازگشایی کارخانه هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۴۰۸

با گذشت 15روز از شروع سال96 هنوز عیدی ومطالبات مزدی کارگران کارخانه «بلورک البرز» پرداخت نشده است.

تعدادی از کارگران این کارخانه سازنده بلور وشیشه در تماس با ایلنا گفتند: در حدود 110 کارگر هستیم که جدا از عیدی و 6 ماه معوقات مزدی مشکلات دیگری نیز داریم.

کارگران یاد شده در عین حال می‌گویند: در حالی که هنوز 20 روز ازپایان سال 95 باقیمانده بود مطلع شدیم که اشتراک گاز مصرفی این واحد صنعتی به دلیل انباشت مطالبات اداره گاز شهر صنعتی الوند قطع شده است.

جدا از این اتفاق کارگران مورد نظر می‌گویند که در نتیجه این وضعیت از  نهم اسفند ماه سال گذشته (95) وضعیت شغلی مشخصی ندارند و کارفرما پاسخگوی مشکلات  شغلی ومالی آنان نیست.

به ادعای کارگران، قطع گاز بلورک  به دلیل بدهی دست کم 400 تا 500 میلیون تومانی این واحد تولیدی به اداره گاز الوند انجام گرفته است.

کارگران بلورک در خاتمه تصریح کردند: جدا از وضعیت پیش آمده کارگران این کارخانه از شهریور ماه بجز مبالغ کمی که به صورت الحساب  گرفته‌اند دیگر دستمزدی دریافت نکرده‌اند و تا امروز که 15 روز از سال 96 می گذرد هیچ خبری از  بازگشایی کارخانه وپرداخت  معوقات مزدی کارگران نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز