خبرگزاری کار ایران

درد دلی با مدیران میادین میوه و تره‌بار تهران:

مزایای شب سال نو و سبد کالا به ما نگهبانان تره بار تعلق نمی‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۲۰

نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران می‌گویند: تبعیض در شهرداری زیاد است و مزایای شب سال نو به ما کارگران نگهبانی تعلق نمی‌گیرد.

جمعی از نگهبانان میادین میوه و تره‌بار تهران با ایلنا تماس گرفتند و از تبعیض نهادینه شده در ساختار شهرداری تهران انتقاد کردند.

این کارگران با بیان این که قصد درددل با مدیران میادین میوه و تره‌بار داریم، افزودند: سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در هر سال و مناسبتهای مختلف برای کارکنان رسمی و قراردادی هدایای ویژه ای اعم از سبدهای کالا،بن‌های خرید،تسهیلات ویژه و....در نظر می‌گیرد که این امر به نوبه خود امری بسیار پسندیده است و می‌تواند کمکی هر چند اندک به تأمین معیشت کارکنان و کارگران کند. اما متأسفانه برای کارکنان نگهبان پیمانکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، کوچکترین تسهیلاتی را در نظر نمی‌گیرد،در حالی که این قشر یکی از زحمتکش‌ترین کارکنان این سازمان بوده ودر هر حال و هر شرایطی در سرما و گرما بدون هیچ امکاناتی به صورت شبانه روز و با حداقل حقوق مشغول انجام وظیفه می باشند؛ امیداست با یاری خداوند و همت مسئولین گوشه چشمی به این قشر زحمتکش انجام شود تا نگهبانان پیمانکاری نیز در ایام نوروز و سال جدید ۱۳۹۶ از سبد کالا بهره‌مند شده و در این ایام، شرمنده خانواده و فرزندان خویش نشوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز