خبرگزاری کار ایران

نماینده کارگران بیکارشده فولاد زاگرس به یک نماینده مجلس نوشت؛

شما به مشکلات کارگران برسید، جواب ترامپ را خودمان می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۰۸

نماینده کارگران بیکارشده فولاد زاگرس در پاسخ به اظهارات نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس در نامه‌ای از او خواست در حل مشکلات کارگران قروه تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از انحلال کارخانه فولاد زاگرس در قروه کردستان در سال 92، چند صد کارگر این کارخانه بیکار شدند.

رایزنی‌ها و پیگیری‌های کارگران بیکار شده تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده و حتی مطالبات تعدادی از آنها پرداخت نشده است. کارخانه فولاد قروه تنها راه امرار معاش کارگران در شهر قروه کردستان بود که با تعطیلی آن کارگران بسیاری راهی شهرهای دور و نزدیک شدند تا هرجور شده بتوانند شغلی دست و پا کنند و چرخ زندگی را بچرخانند.

در این شرایط و در روزهای گذشته؛ علی محمدمرادی نماینده شهرستانهای قروه دهگلان در مجلس، نسبت به اظهارات ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داده و گفته پاسخ ترامپ را می‌دهیم. در همین رابطه، نماینده کارگران بیکارشده فولاد زاگرس که باوجود پیگیری‌های متعدد نتوانسته کاری برای خودش و همکارانش انجام دهد، نامه‌ای به این نماینده مجلس نوشته و از او خواسته ترامپ را واگذارد و به کارگران محروم قروه بپردازد.

متن نامه از این قرار است:

ضمن احترام و تقدیر و تشکر از مواضع به‌جا و به‌موقع حضرتعالی به عرض می‌رساند شما بهتر است به‌جای تفسیر حرف‌های رئیس‌جمهور آمریکا تکلیف 300 نفر کارگر بیکار شده فولاد زاگرس و وضعیت کارخانه آن را روشن نمایید که 97 درصد سهام شرکت مذکور مربوط به سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار است.

ما کارگران بیکار شده به اندازه کافی وقت و انرژی داریم که به‌جای شما نمایندگان محترم جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ را بدهیم هرچند در 22 بهمن پاسخگوی ترامپ بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز