خبرگزاری کار ایران

نماینده قروه در مجلس خبر داد:

وعده وزارت کار برای رسیدگی به وضعیت کارگران فولاد زاگرس/ مطالبات تا آخر ماه پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۶۱۷

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورا می‌گوید: وزیر کار قول مساعد داده است که مطالبات 28 کارگر فولاد زاگرس تا آخر ماه جاری پرداخت می شود.

«علی محمد مرادی»، نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با بلاتکلیفی وضعیت 28 کارگر کارخانه فولاد زاگرس با تایید حضور خود در جمع کارگران معترض گفت: امروز صبح (دوم شهریور ماه) با وزیر کار در ارتباط با وضعیت این کارگران جلسه داشتیم و مقرر شد که مطالبات مزدی آنها تا آخر ماه جاری پرداخت شده و وضعیتشان نیز مشخص شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: دو ماه پیش نیز پس از رایزنی‌های مکرر، مسئولان وزارت کار وعده دادند که ظرف مدت یک ماه مطالبات این کارگران پرداخت شود اما این وعده محقق نشد.

وی با بیان این که سهامداران کارخانه به تعهدات خود در قبال این کارگران عمل نکرده‌اند، افزود: این کارگران یک سال است که دستمزد دریافت نکرده‌اند واین چندمین بار است که برا ی پیگیری مطالبات خود به تهران می‌آیند اما پاسخی نمی گیرند.

مرادی ادامه داد: در حال حاضر سه روز است که این کارگران با تحمل سختی‌های فراوان در تهران به سر می‌برند و امیدوارم این بار مسئولان وزارت کار به وعده‌های خود عمل کنند.

نماینده مردم قروه در پایان تاکید کرد از آنجا که علیرغم انحلال کارخانه در سال 92 مصوب شده بود که این 28 کارگر در کارخانه باقی بمانند و مزد دریافت کنند ولی سهامداران از جمله تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی فولاد تا کنون به تعهدات خود عمل نکرده‌اند با قاطعیت پیگیر وضعیت آنها هستم و تا روشن شدن تکلیف این کارگران به رایزنی ادامه خواهم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز