خبرگزاری کار ایران

در اعتراض به یک سال بلاتکلیفی؛

تجمع دوباره باقیمانده کارگران فولاد زاگرس در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۱۲۵

از روز گذشته، 28 کارگر باقیمانده فولاد زاگرس برای پیگیری مطالبات مزدی خود به تهران آمده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (اول شهریور ماه)، دومین روز از تجمع صنفی  بیست و هشت کارگر باقیمانده فولاد زاگرس در تهران است.

این کارگران که اهل منطقه قروه کردستان هستند از روز گذشته در تهران حضور دارند . امروز  دومین روز متوالی است که برای مطالبات مزدی خود مقابل وزارت کار جمع می شوند.

یکی از کارگران بابیان اینکه شب گذشته را در تهران سپری کردیم  می‌گوید: در حال حاضر یک سال تمام است که دستمزد نگرفته‌ایم و بلاتکلیفیم و در این یک سال دقیقا هجده بار برای تجمع و اعتراض به تهران آمده‌ایم، اما تا کنون هیچ پاسخ روشنی به ما داده نشده است.

از قرار معلوم، شرکت فولاد زاگرس به موجب مجمع فوق العاده‌ای که در اسفند ماه ۹۲ توسط سهامداران عمده برگزار شد، منحل اعلام گردید.

پس از برگزاری این مجمع حدود ۲۰۰ کارگر این شرکت تعدیل شدند و در‌‌‌‌ همان مجمع مقرر شد ۲۸ نفر از کارگران به منظور انجام امور جاری و حفظ و حراست از دارایی‌ها به فعالیت خود ادامه دهند و مزایای آن‌ها توسط سهامداران پرداخت گردد که تاکنون اجرای این مصوبه عملیاتی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز