خبرگزاری کار ایران

پس از دوندگی های بسیار؛

کارگران بیکار فولاد زاگرس بیمه بیکاری گرفتند

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۹۳۳

دو کارگر بیکار شده فولاد زاگرس پس از چندین هفته دوندگی و بارها مراجعه به تهران، موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.

به گزارش ایلنا، دو کارگر بیکار شده فولاد زاگرس که پیش از این بارها جهت پیگیری بیمه بیکاری خود به تهران مراجعه کرده بودند، پس از بازگشت به استان کردستان در اوایل هفته جاری موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.

این دو کارگر به نام های «احمد امینی» و «علیرضا رستمی» که از اواخر سال 92 به دلیل انحلال کارخانه فولاد زاگرس در قروه کردستان بیکار شدند، پس از شکایت به مراجع حل اختلاف و صدور رای دیوان عدالت مبنی بر لغو بازگشت به کار، برای دریافت بیمه بیکاری اقدام کردند که با مخالفت مسئولان استان کردستان مواجه شد.

امینی و رستمی بارها در هفته‌های گذشته به وزارت کار مراجعه کردند و پیگیر حقوق قانونی خود شد.

در نهایت، پس از چندین بار رفت و آمد به تهران در اوایل هفته جاری اداره تامین اجتماعی استان کردستان با بیمه بیکاری این دو نفر موافقت کرد وآنها موفق به دریافت بیمه بیکاری شدند.

امینی و رستمی می گویند: ما دوکارگرفولادزاگرس سراین مساله بارها به تهران مراجعه ومتحمل هزینه های فراوانی شدیم اما سرانجام موفق شدیم به حقمان برسیم .اما  سوال اینست کارگرانی هستند که پیچ وخم‌های  قانون را بلد نیستند وندارند هزینه کنند، بایستی چکار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز