خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری ایذه 8 ماه مزد معوقه دارند

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۷۲۹

پرداخت دستمزد حدود 100کارگر پیمانی خدماتی شهرداری ایذه در استان خوزستان حدود 8 ماه به تاخیر افتاده است. گروهی این کارگران روز پنجشنبه مقابل ساختمان شهرداری تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، حدود 100 کارگر خدماتی که در سطح شهر دزفول که تحت مسئولیت چند شرکت پیمانکاری بصورت پیمانی مشغول کارند؛ حدود 8 ماه حقوق معوقه طلب دارند.

این کارگران می‌گویند: مهم‌ترین عامل پرداخت نشدن مزد آن‌ها کمبود نقدینگی و نبود منابع مالی در شهرداری است. همچنین بخشی از بیمه کارگران به تامین اجتماعی پرداخت نشده است.

این کارگران می‌گویند: در حال حاضربا مشکلات معیشتی ناشی از عدم دریافت مزد مواجه شده‌ایم و در این زمینه مسئولان شهرداری ایذه ماههاست که می‌گویند برای پرداخت دستمزد کارگران بودجه نداریم.

در همین رابطه شهردار ایذه نیز درحاشیه تجمع کارگران خدماتی شهرداری به رسانه‌ها گفته است مطالبات  این کارگران مربوط به  پیمانکار و زمان مدیریت شهردارسابق  است ودر حال حاضر شهرداری تمام تلاش خود را برای پرداخت به موقع حقوق کارگران به کار گرفته‌است.

 در ادامه «باباپور » شهردار سابق شهر ایده در واکنش به ادعای صریح  شهردار  فعلی ایذه مبنی بر اختصاص دادن معوقات حقوق کارگران به دورهای قبل، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته زمان تحویل شهرداری تمامی  معوقات مزدی  کارگران و حتی حقوق بازنشستگان را تسویه حساب کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اسناد مالی این ادعا در شهرداری موجود است، افزود: ضمناً بالغ بر دو میلیارد تومان که بخشی از آن مربوط به فروش 100 غرفه به مبلغ 900 میلیون تومان بود، را تحویل شهرداری دادیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز