خبرگزاری کار ایران

روز گذشته انجام شد؛

تجمع کارگران بازنشسته پوشینه بافت مقابل ساختمان استانداری قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۶۵۷

جمعی از کارگران بازنشسته کارخانه تعطیل شده پوشینه بافت در اعتراض به آنچه بلاتکلیفی چندین ساله در دریافت مطالبات سنواتی ومزدی خود می‌خوانند روز گذشته مقابل ساختمان استانداری قزوین تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، این کارگران می‌گویند: از سال ۸۹ سنوات خدمتی و مطالبات معوق کارگران بازنشسته شرکت پوشینه بافت پرداخت نشده و هیچ  شخصی در این رابطه پاسخگو نیست.

این کارگران بابیان اینکه کارخانه پوشینه بافت در سال ۹۰ تعطیل اعلام شده است در ادامه گفتند: در حال حاضر فقط ۱۰ کارگر به عنوان نگهبان در کارخانه پوشینه بافت حضور دارندکه از ابتدای سال جاری مطالبات مزدی خود را از کارفرما دریافت نکرده‌اند.

طبق اظهارات کارگران بازنشسته واحد نساجی پوشینه بافت، بی‌توجه‌ای کارفرما در پرداخت مطالبات معوقه آن‌ها وسایر نهاد‌های دولتی وخصوصی باعث شده است تا آن‌ها دست به اعتراض صنفی بزنند.

به گفته آنان شرکت پوشینه بافت یکی از قربانیان اجرای ناصحیح خصوصی سازی و رکود در صنعت نساجی است که در سالهای نه چندان دور، بیش از ۲ هزار کارگر در آن مشغول بکار بوده و روزانه ۳۶ تن منسوجات تولید می‌کردند، اما این شرکت در سال ۹۰ تعطیل و در خواست ورشکستگی آن در ابتدای سال ۹۱ به مراجع قضایی ارسال شده است.

از قرار معلوم در تجمع روز گذشته کارگران پوشینه بافت کارگران دو واحد کنتور سازی ایران ورسا نور نیز برای رسیدگی به مشکلات صنفی خود برای چند مین بارمقابل ساختمان استانداری قزوین تجمع کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز