خبرگزاری کار ایران

معاون رفاه وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی:

وزارت بهداشت تکلیف بدهی 9 هزار میلیارد تومان خود به بیمه سلامت را روشن کند

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۵۵۸

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به اظهارات اخیر قائم مقام وزیر بهداشت مبنی بر بررسی هزینه‌کرد سهم درمان بیمه کارگران از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، احمد میدری در  گفتگوبا یکی از رسانه ها  با بیان اینکه این در خواست قائم مقام وزیر بهداشت از نهادهای نظارتی در تاریخ اداری کشور بی‌سابقه است افزود: این اظهارات در حالی  از سوی قائم مقام وزیر بهداشت در رسانه منعکس شده است که این وزارت خانه تکلیف 9 هزارو 500 میلیارد تومان از منابعی را که هزینه طرح بیمه سلامت کرده را مشخص نکرده است.

به گفته وی ؛هرچند بدون درخواست وزارت بهداشت، نهادهای نظارتی به وظیفه قانونی خود  همانند قبل  عمل کرده و عمل می کنند اما از همین نهادهای نظارتی می‌خواهیم تکلیف 9هزارو 500 میلیارد تومان از منابعی را که برای بیمه سلامت در اختیار وزارت بهداشت بوده را روشن کند.

در ادامه دبیر شورای عالی بیمه درمان کشور با اشاره  به اینکه بررسی‌های کارشناسی نشان می‌دهد که در طول سه سال گذشته 9 هزارو 500 میلیارد تومان از منابع در اختیار وزارت بهداشت که باید به سازمان بیمه سلامت داده می‌شد ، پرداخت نشده است، اظهار کرد: این منابع شامل بودجه پزشک خانواده که در طول سه سال معادل 6 هزار میلیارد تومان بوده و یک درصد مالیات بر ارزش افزوده که طبق محاسبات انجام شده تا پایان سال 95 معادل سه هزارو 500 میلیارد تومان می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز