خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان اردبیل با حضور وزیر کار

کد خبر : ۳۹۱۸۳۱

مجمع نمایندگان استان اردبیل درمجلس شورای اسلامی به همراه استاندار اردبیل با علی ربیعی وزیرتعاون، کارو رفاه اجتماعی دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، این نشست با حضور معاونان وروسای سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی درمجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار و مهم‌ترین مسائل استان اردبیل مطرح وتصمیمات لازم اتخاذشد.

گفتنی است ربیعی در این نشست با استاندار و مجمع نمایندگان استان اردبیل درخصوص وضعیت بیمه‌ها، درمانگاه‌ها، بهبود فضای کسب و کار، حوزه بهزیستی، چگونگی گسترش تعاونی‌ها و... گزارشی ارائه داد.

وزیرتعاون، کارروفاه اجتماعی گفت: در سازمان بهزیستی کشور امورمربوط به معلولان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدون والد، مسائل مربوط به طلاق، اعتیاد، موضوعات روان درمانی طرح‌های غربالگری شنوایی و بینایی و... دنبال می‌شود.

وی ضمن تشریح ابعاد مختلف فعالیت‌های وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی درتمام زمینه‌ها به بخش‌هایی از فعالیت‌های صندوق بازنشستگی کشوری و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایراشاره کرد و گفت: مبارزه با فقرو موضوع یارانه‌ها درمعاونت رفاه اجتماعی این وزارتخانه پیگیری می‌شود.

ربیعی همچنین در این جلسه گزارشی را در خصوص وضعیت بیمه سلامت ایرانیان، بیماران خاص، صندوق بازنشستگی کشوری، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، صندوق کارآفرینی امید صندوق ضمانت سرمایه گذاری دراستان اردبیل ارایه کرد.

وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی دربخش دیگری از سخنان خود گزارشی از اقدمات انجام شده پیرامون بازنشستگان، ازکارافتادگان وبازماندگان سازمان تامین اجتماعی، تعداد حوادث ناشی از کار در راستان اردبیل ارائه داد.

گفتنی است در طول این نشست نمایندگان استان اردبیل درمجلس شورای اسلامی مسائل و مشکلات استان خود را درزمینه اشتغال، بخش تعاون، بهزیستی، تامین اجتماعی، درمان و... با وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی، معاونان وی و روسای سازمان‌های تابعه مطرح کردند و برای بسیاری از این موارد تصمیم‌های لازم گرفته شد.

همچنین مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی دراظهاراتی جداگانه علی ربیعی را تنها وزیری دانستند که درمجلس شورای اسلامی گزارش عملکردی دقیق، حساب شده، بسیار کامل و با عدد ورقم ارائه کرده است.

مجمع نمایندگان استان اردبیل تاکید کردند که علی ربیعی وزیری دل سوز است و از وی قاطعانه حمایت می‌کنند.

درادامه این نشست مجیدخدابخش استاندار اردبیل نیزپیشنهادهای خود را برای بهبود پیشبرد امور دراین استان اعلام کرد و از ربیعی و محمود اسلامیان مدیر عامل صندوق بازنشستگی برای افزایش ساعت‌ها و پروازهای شرکت آسمان دراستان اردبیل تشکر کردند.

ربیعی پس از اظهارات استاندارو مجمع نمایندگان استان اردبیل درمجلس شورای اسلامی گفت: خوشحال هستم که نمایندگان دراین نشست بااطلاعات درست و دقیق موضوعات را به شکل تخصصی مطرح کردند چرا که هیچ استانی رشد نمی‌کند به جز اینکه در آن اجماع و کانون توسعه وجود داشته باشد و خوشحال هستم که موضوعات مطرح شده از سوی نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی مسائل مردم بود.

وی به تصمیم‌های جدیدی درزمینه گسترش فعالیت‌های سازمان بهزیستی در مناطق محروم استان اردبیل، گسترش فعالیت‌های بانک توسعه تعاون، بهبود اوضاع درمان و تامین اجتماعی، ایجاد خانه‌های امید جدید، بهبود اشتغال در زمینه مشاغل خرد دراین استان، افزایش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و... دراستان اردبیل اشاره کرد.

گفتنی است معاونان وزیرتعاون، کارورفاه اجتماعی وروسای سازمان‌های بهزیستی و صندوق بازنشستگی کشوری گزارشی از حوزه فعالیت‌های خود را به استاندارومجمع نمایندگان استان اردبیل ارایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز