خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسوول به ایلنا خبر داد:

احتمال برکناری مدیرکل کار آذربایجان غربی به دلیل بی‌اطلاعی از اجرای حکم شلاق کارگران

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۳۹۴

درپی به اجرا درآمدن حکم مجازات شلاق برای 17 کارگر معدن طلای آق‌دره، آذربایجان غربی و بی‌اطلاعی اداره کار استان از این مسئله، اخباری مبنی بر تغییر مدیرکل کنونی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان شنیده می‌شود.

یک مقام مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این مطلب به ایلنا گفت: به احتمال بسیار زیاد مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی که از تاریخ 20 آذرماه سال 93 مشغول فعالیت است در روزهای آینده از سمت خود برکنار خواهد شد.

برپایه گفته‌های این مقام مطلع دلیل این جابجایی بی‌اطلاعی مدیرکل کنونی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی از به اجرا درآمد حکم مجازات تعزیری است که به تازگی در مورد 17 نفر از کارگران معدن طلای آق‌دره به اجرا درآمده بود.

برپایه‌ این اطلاعات صرف‌نظر از این جابه‌جایی قریب‌الوقوع، در رابطه با مسئله کارگران معدن طلای آق دره نیز اقدامات دیگری هم اکنون از سوی مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دست انجام است.

پیش از این براساس خبری که نخستین بار در ایلنا منتشر شده بود، اعلام شد که مجازات شلاق و پرداخت جریمه نقدی‌ای که براساس رای قطعی دادگستری استان آذربایجان غربی برای 17 کارگر معدن طلای آق دره صادر شده بود؛ به اجرا درآمده است.

تمامی متهمان این پرونده از کارگران فصلی معدن طلای آق دره بودند که براساس اخبار قبلی خواستار تمدید قرارداد‌های خاتمه یافته شده خود می‌شوند اما در نهایت مخالفت کارفرما با این در خواست باعث شد تا در مقابل این واحد معدنی تجمع صنفی برپا کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز