خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر تهران:

کارگران صنعتی در ارتقای تکنولوژی کشور سهم عمده دارند

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۱۱

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد مسجد جامعی در مراسم بزرگداشت روز کارگر ضمن تبریک این روز به تشکیل فراکسیون کارگری در شورای شهر اشاره کردو گفت: آقای سرخو، رییس این فراکسیون از تشکل های کارگری وارد شورای شهر تهران شد و از ابتدای کار خود توجه ویژه ای به مسایل کارگری داشت و به همین علت از سال نخست کارگروه ویژه ای را تشکیل دادند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نسبت به حل مسایل کارگری بیشتر شده است اظهار کرد: امیدوارم در سال جاری شاهد باشیم که مسایل کارگری در سطح آن و بویژه مسایل کارگران شهرداری بیش از پیش حل شود.

در ادامه مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز با تبریک روز کارگر و روز معلم اظهارامیدواری کرد که روز کارگر بستری شود که کارگران با ساماندهی مشاغل خود و نیز برنامه ریزی بهتر برای کار و زندگی خود هم در جامعه مفیدتر واقع شود و هم حق آنهادر جامعه ادا شود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این شهر مشاهده می کنیم اعم از خیابان ، بزرگراه ، تونل ، ساختمانها ، نظافت و تمیزی شهر ... همه به دست کارگران عزیز ایجادشده و همه مردم از آن بهره برداری می کند.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص که کارگران در تمامی مراحل پیروزی انقلاب در خدمت آن بودند اظهار کرد: باید همگی چه متخصص و چه کارگر نشان دهیم که می توانیم بهترین محصولات را تولید کنیم و مردم نیز ضمن قدردانی از  کارگران به سمت محصولات خارجی حرکت نکنند.

مهدی چمران در پایان با اشاره به سهم کارگران صنعتی در ارتقای صنعت و تکنولوژی کشور خاطرنشان کرد: ما به کارگران افتخار می کنیم و امیدواریم به گونه ای باشیم که کارگر و کارفرما همه باهم در یک صف حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز