خبرگزاری کار ایران

عضو هیات‌مدیره اتحادیه‌کارگری شهرداری‌تهران:

کارگران شهرداری درباره امنیت شغلی با مشکل مواجه‌اند

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۰۸

عضو اتحادیه کارگران شهرداری‌تهران می‌گوید: بخشی از مشکلات این افراد مربوط به امور مشاغل سخت و زیان‌آور است که پیگیر آن هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «رفیع» عضو هیات‌مدیره اتحادیه کارگری شهرداری‌تهران در همایش تجلیل از کارگران گفت: طی شورای چهارم فراکسیون‌کارگری شوراهای کشور به همت محمد حقانی، محمد سالاری، رحمت الله حافظی، احمد حکیمی‌پور و به ریاست محسن سرخو تشکیل شد که رییس و نایب‌رییس شورای‌شهر تهران نیز از این اقدام حمایت کردند.

وی با تاکید بر اینکه فراکسیون کارگری شورای شهر جایی برای پیگیری امور کارگران شهرداری تهران و شهر تهران است، اظهار کرد: در شهرداری‌تهران اموری همچون حقوق مزایای کارگران همسان‌سازی حقوق و دستمزد و مسایل مرتبط با حقوق بازنشستگان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کارگران پیمانکار شهرداری گفت: بخشی از مشکلات این افراد مربوط به امور مشاغل سخت و زیان‌آور است که پیگیر آن هستیم .

رفیع همچنین درباره امنیت شغلی کارگران شهرداری‌تهران گفت: این افراد خصوصا در قسمت پیمانکاری با مشکل مواجه هستند و اگرچه شهرداری‌تهران وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند اما برخی حقوق این افراد را مطابق با سند واقعی پرداخت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز