خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران صنایع دریایی ایران صدرا به ۵ ماه مزد معوقه

asdasd
کد خبر : ۳۲۴۴۷۸

کارگران صنایع دریایی ایران صدرا بوشهر، در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق معوقه خودمقابل دفتر پیمانکار تجمع کردند.

به گزارش اخبار دریافتی ایلنا، صبح امروز حدود ۱۵۰ نفر از مجموع حدود ۱۵۰۰ کارگر صنایع دریایی ایران صدرا بوشهر که زیرنظر پیمانکاردر سکو‌ها فعالیت می‌کنند، در اعتراض به عقب افتادن حقوقشان مقابل درب اصلی شرکت در جزیره تجمع کرده و دست از کار کشیده‌اند.

یکی از کارگران معترض صنایع دریایی صدرا در گفتگو با سایر رسانه‌ها گفته است کارگران پیمانکاری‌های صدرا از تیرماه امسال حقوق نگرفته‌اند و با وعده‌های مسئولان طی این فاصله به کارشان ادامه دادند، اما وقتی آبان هم به اتمام رسید واز پرداخت معوقات مزدی ۵ ماهه کارگران خبری نشد ناچار شده‌ایم دست از کار بکشیم. مقابل درب اصلی شرکت تجمع کنیم.

وی با بیان اینکه طی ۲۰ روز گذشته کارگران صدرا تلاش کردند از مسیر مسالمت آمیز موضوع را حل وفصل کنند ولی نتیجه نداد افزود: هرچند مسئولان محلی صدرا برای بازگرداندن کارگران پادرمیانی کرده، ولی چون خبری از زمان پرداخت حقوق‌ها نیست، معترضان حاضر به بازگشت به محل کار نمی‌شوند.

به گفته وی شرکت صدرا که روزگاری فعال‌ترین بنگاه اقتصادی و مجموعه صنعتی بوشهر محسوب می‌شد، سالهاست حال و روز خوشی ندارد، طوری که شمار نیروهای آنکه در دوران اوج فعالیتش حدود ۴ هزار نفر بود، اکه هم اکنون به کمتر از ۱۵۰۰ نفرتقلیل یافته است.

کارگران  معترض معتقدند مدیران محلی شرکت در بوشهر نقش چندانی در پرداخت حقوق‌ها ندارند و تصمیم گیر اصلی مدیران دفتر مرکزی می‌باشند که در تهران حضور دارند و باید برای پرداخت حقوق‌ها فکری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز