خبرگزاری کار ایران

کارکنان شرکت فرودگاه‌های کشور تجمع کردند

کد خبر : ۳۲۲۴۳۷

جمعی از کارکنان بخش مراقبت پرواز شرکت فرودگاه مهرآباد در اعتراض به سرنوشت نامعلوم خودروهایی که قرار بود به آنها واگذار شود تجمع کردند.

به گزارش ایلنا در این تجمع اعتراضی که در فرودگاه مهرآباد تهران، شرکت فرودگاه‌های کشور و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد، دست کم حدود ۵۰ نفر از کارکنان بخش مراقبت پرواز شرکت فرودگاه مهر آباد حضور داشتند.

یکی از معترضان در خصوص برپایی این تجمع گفت: از حدود یکسال و نیم پیش، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان بخش کنترل فرودگاه‌های کشور به توصیه یکی از همکاران خود در یکی از شرکت‌های فروش خودرو برای خرید خودرو سرمایه گذاری کردند که در نتیجه تخلف‌های مالی صورت گرفته در این شرکت همگی مرتکب زیان شدند.

وی بابیان اینکه در ابتدای کار همه کارکنان بخش مراقبت پرواز شرکت فرودگاه از کارکنان جزء تا مدیران کلان فرودگاه در این شرکت سرمایه گذاری کرده بودند، گفت: تعدادی از همکاران که بیشتر از افراد ارشدتر بودند سرمایه‌های خود را از این شرکت پس گرفتند و اما سرمایه‌های باقیمانده کارکنان در نزد شرکت مذکور باقی‌ماند.

کارکنان بخش مراقبت پرواز شرکت فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه مدتی بعد از خروج سرمایه مدیران بخش‌های مختلف پرواز از شرکت مذبور خبر سوء استفاده مالی در این شرکت به گوش رسید؛ افزودند: بعد از اعلام سوء استفاده مالی در این شرکت از طریق راه‌های قانونی اقدام کردیم و در شب عید فطر سال ۹۳ مدیر شرکت تندر منصور که از همکارانمان در بخش کنترلر فرودگاه مهرآباد بود را به زندان انداختیم.

این کارگران گفتند: از زمان به زندان انداختن مدیر شرکت تندر منصور به مراجع مختلفی مراجعه کردیم اما برای دستیابی به مبالغی که سرمایه گذاری کرده‌ایم از طرف مقامات مسئول هنوز کاری صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز