خبرگزاری کار ایران

محسنی‌ثاتی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

بلاتکلیفی ۲۵۰۰ واحد مسکونی به دلیل معضل فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۳۴

چه زمانی قرار است وعده وعید وزارت نیرو برای آب‌رسانی به روستاهای سبزوار عملیاتی شود٬ امروز مردم با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر نیرو، ‌ گفت: چه زمانی قرار است وعده وعید وزارت نیرو برای آبرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب عملیاتی شود زیرا امروز مردم با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، محمدرضا محسنی‌ثانی در نشست علنی امروز دوشنبه(۴ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود خطاب به وزارت راه و شهرسازی، افزود: متاسفانه امروزه برخی مسئولان نسبت به مشکلات مردم بی‌توجه شده‌اند، چرا وزارت راه و شهرسازی نسبت به شرکت‌های هواپیمایی به ویژه آسمان نظارت جدی ندارد بدون‌ شک یا این شرکت باید منحل شده٬ یا فرودگاه سبزوار باید تعطیل شود.

وی ادامه داد: چه زمانی قرار است وعده وعید وزارت نیرو برای آب‌رسانی به روستاهای حوزه انتخابیه اینجانب عملیاتی شود امروز مردم با مشکلات زیادی در این زمینه مواجه هستند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکونی مسکن مهر استان به دلیل معضل فاضلاب همچنان بلاتکلیف است که مسئولان باید به آن رسیدگی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز