خبرگزاری کار ایران

پرداخت مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی متمرکز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۱۵۵۴۶

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری از مشارکت و همفکری شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در تمامی مراحل برنامه‌ریزی و اجرای برنامه پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان خبر داد و گفت: با اجرای این برنامه امیدواریم شاهد کاهش دوره پرداخت و برقراری عدالت بیشتر در زمان پرداخت باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «حسن صادقی»، مشخص شدن همپوشانی‌ها و پیش‌گیری از تخلفات احتمالی را از دیگر مزایای اجرای این برنامه عنوان و اظهار داشت: بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی اموال و منابع مالی این سازمان را متعلق به خود می‌دانند و از هرگونه اقدام و برنامه‌ای که باعث حفظ و صیانت از این دارایی‌ها و پیش‌گیری از سوءاستفاده احتمالی شود، استقبال می‌کنند.

وی همچنین کوتاه شدن دوره پرداخت مستمری را زمینه ساز افزایش عدالت در زمان پرداخت ارزیابی کرد و افزود: دوره زمانی طولانی ۲۰ روزه‌ای که در گذشته برای پرداخت حقوق در نظر گرفته شده بود، باعث بروز مشکلات زیادی در اجرای برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی می‌شد و عملیات اداری این سازمان را دچار مشکل می‌کرد.

صادقی پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان را باعث شفافیت بیشتر گردش مالی سازمان تأمین اجتماعی دانست و گفت: امیدوارم حساب‌های متعددی که واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی داشتند با اجرای این برنامه تجمیع شوند و شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سلامت اداری در سازمان تأمین اجتماعی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز