خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه جامع منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۳۰۰

به گفته معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی سامانه جامع منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، «رحیم اردلان» با اعلام این خبر گفت: راه اندازی این سامانه با جدیت در حال پیگیری است و با استقرار این سیستم واحدهای مختلف حوزه اداری و مالی سازمان به هم متصل می‌شوند و همکاری نزدیک‌تر و مناسب تری در این بخش خواهیم داشت.

اردلان افزود: استقرار این سامانه تحولی را در حوزه منابع انسانی سازمان بوجود می‌آورد و می‌توانیم سازمان را در حوزه جذب و پرورش نیروی انسانی متحول کنیم.

وی با بیان اینکه آموزش کارکنان سازمان تأمین اجتماعی از مسائل بسیار مهم است که در انجام صحیح و مطلوب فعالیت‌های سازمان بسیار تأثیرگذار خواهد بود، اظهار داشت: آموزش‌های فنی و تخصصی مورد نیاز سازمان باید در برنامه ریزی‌های آموزشی مورد توجه قرارگیرد.

وی با بیان اینکه طی سالهای گذشته جذب و تبدیل وضعیت نیرو‌ها بدون توجه کافی به نیازهای آموزشی صورت گرفته است، افزود: نیازمند توجه بیشتر به حوزه آموزش سازمان هستیم و اداره کل آموزش و پژوهش باید در این رابطه برنامه‌ریزی کند.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه در بخش درمان برنامه‌های آموزشی و بازآموزی کارکنان به خوبی انجام می‌شود، اظهار داشت: در لایه‌های کار‌شناسی و بخش بیمه‌ای سازمان نیاز به آموزش کاملا مشهود است و در بخش بیمه‌ای این امر بایستی مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز