خبرگزاری کار ایران

دبیرکل خانه کارگر:

مطالبات صنفی کارگران به اتحاد تشکیلاتی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۲۸۸۸۹۸

همزمان با نوزدهمین شب از ماه رمضان مراسم افطاری خانواده‌های اعضای اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در تشکیلات خانه کارگر تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا «علیرضا محجوب» دبیرکل خانه کارگر و رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: کارگران شاغل و بازنشسته و خانواده های مطالبات و خواسته‌هایی دارند که بدون انجام کارهای صنفی تشکیلاتی تحقق آنها ممکن نیست.

وی افزود: در حال حاضر اجرای همسان سازی مستمری بیمه شدگان بازنشسته، از کارافتاده و بازمانده سازمان تامین اجتماعی شاید مهمترین خواسته صنفی باشد که از سالهای پایانی دهه 80 محقق نشده است.

محجوب در عین حال از ضرروت صیانت از سازمان تامین اجتماعی سخن گفت و افزود: بصورت مشخص هنوز می شنویم که مسئولان وزارت بهداشت تلاش می کنند تا به معاونت درمانی سازمان تامین اجتماعی دست‌‌اندازی کنند.

دبیرکل خانه کارگر به همین از هم اکنون برای برگزاری هفته تامین اجتماعی برنامه‌های ویژه داریم و امیدواریم که با همراهی جامعه کارگری بتوانیم امسال ضمن صیانت از ارکان سازمان تامین اجتماعی خواسته‌های صنفی خود را نیز مطرح کنیم.

رئیس فراکسیون کارگری در عین حال با یادآوری اینکه ماه رمضان و به ویژه شب‌های قدر ایامی است که باید در آن به توصیه حضرت علی (ع) به افراد آسیب‌پذیر توجه ویژه داشت، افزود: متاسفانه در روزگاری هستیم که به دلیل مشکلات اقتصادی جامعه کارگری یکی از آسیب‌ پذیرترین اقشار محسوب می‌شود و امیدواریم که بتوانیم از طریق وحدت صنفی از شرایط نامطلوب کنونی گذر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز