خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده خبر داد؛

ثبت نام از حامیان کمیته امداد در ماه رمضان در قالب طرح‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۴۳۱

شناسایی خیرین و جذب امدادیاران و استفاده از ظرفیت شبکه‌های نیکوکاری در برنامه‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری همایش شهرستانی روحانیون و مبلغان زکات نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد طی ماه رمضان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده گفت: طی ماه رمضان از حامیان کمیته امداد در قالب طرح‌های مختلف ثبت نام به عمل می‌آید.

به گزارش ایلنا از زنجان، غدیر خلجی اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به فعال کردن ستاد ماه مبارک رمضان در مدیریت شهرستان و ادارات تابعه و شاخه فرعی سجاس و برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات منظم در طول ماه مبارک رمضان و استفاده بهینه از مناسبت‌های موجود در این ماه مبارک اضافه کرد: شناسایی خیرین و جذب امدادیاران و استفاده از ظرفیت شبکه‌های نیکوکاری در برنامه‌های ماه مبارک رمضان، برگزاری همایش شهرستانی روحانیون و مبلغان زکات نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد طی ماه رمضان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با بیان اینکه هماهنگی با مسئولان ادارات و سازمان‌ها در سطح شهرستان به منظور تبلیغ و ترویج فرهنگ اطعام افطاری به ویِژه اطلاع رسانی در خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های اجرایی طی ماه رمضان است، افزود: برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی از طرح‌های اجرایی در ماه مبارک رمضان با توزیع اطلاعیه نصب بنر، ارسال پیامک به خیرین و حامیان و… نیز از سایر برنامه‌هایی است که طی ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

این مسئول در ادامه اجرای طرح جمع‌آوری اطعام و افطاری با شناسایی و تعامل با خیرین افطار دهنده و توزیع آن بین نیازمندان در قالب طرح مسجد محوری و مراکز نیکوکاری اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان در مراکز نیکوکاری را از دیگر برنامه‌های این نهاد طی ماه رمضان اعلام کرد و گفت: اجرای طرح همیان مولا با توزیع کیسه‌های مخصوص در بین اقشار مختلف جامعه در هفته اطعام و افطاری و شب‌های قدر و سالروز شهادت حضرت علی(ع)، اجرای طرح مفتاح‌الجنه با دعوت از مسئولان و خیرین و حامیان اکرام به منظور سرکشی از خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌هایی است که امسال به مناسبت ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

خلجی، عملیاتی کردن طرح جامع مسجد محوری در برنامه‌های ماه مبارک رمضان با هماهنگی ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد در سطح شهرستان را نیز از برنامه‌های کمیته امداد خدابنده در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: همچنین طی این ماه ثبت نام از حامیان در طول ماه مبارک رمضان و به ویژه در هفته اکرام و ایتام نیز انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مسلمانان فلسطین در روز قدس، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیج همگانی، ادارات، اصناف، بسیج خواهران در مناسبت‌های ماه مبارک رمضان و مدیریت بر نحوه جمع‌آوری زکات فطره‌، کفارات از مومنین روزه‌دار به صورت وسیع و گسترده در مساجد شهر و روستاهای تابعه در ایام عید سعید فطر با رویکرد طرح مسجد محوری نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در خدابنده طی ماه رمضان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز