خبرگزاری کار ایران

پس از اتمام قرار داد کار؛

48 کارشناس متخصص مرکز اسناد مجلس اخراج شدند

asdasd
کد خبر : ۲۸۷۴۵۰

48 نفر از کارشناسان قراردادی کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی به دلیل اتمام اعتبار قراردادهای کارشان اخراج شدند.

به گزارش ایلنا، چهارشنبه هفته گذشته (سوم تیر ماه) به حدود 48 نفر از کارشناسان نخبه کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی اعلام شده است که به دلیل اتمام اعتبار قرارداد کارشان دیگر برای آن‌ها در این واحد فرهنگی شغلی وجود ندارد

همچنین از مرکز اسناد مجلس گزارش می رسد تعدیل‌های صورت گرفته در حالی  انجام شده است که مرکز اسناد مجلس فاقد مدیریت بوده وهم اکنون از سوی سرپرست اداره می شود. اخراج این نخبگان با امضای  یکی از مدیران سطح پایین انجام شده است.

به گفته یکی از کارشناسان اخراجی، تعدادی از  اخراجی تا بیش از ۱۰ سال سابقه کاری داشته اند و در حال حاضر برای پیگیری مطالبات صنفی خود شکایتی را در مراجع قضایی مطرح نکرده‌اند.

تعدیل‌های صورت گرفته در کتابخانه موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی در حالی است که به گفته یکی از کارشناسان این واحد ،همگی  اخراج شده ها دارای مدارک تحصیلی کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکترا هستند و در آزمو ن سراسری دارای رتبه های دو رقمی بوده اند.

کارشناسان اخراج شده کتابخانه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی می‌گویند دست کم از مدیریت جدید این مرکز که قرار است از فردا عهده‌دار مسئولیت شود انتظار دارند تا با تجدید نظر در تصمیمات مدیران قبلی امکان بازگشت به کار آنها را فراهم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز