خبرگزاری کار ایران

روتیتر

تاخیر در پرداخت مطالبات مزدی ۲۰۰ نفر از کارگران پایانه مخازن بوشهر

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۵۱۲

«هرچند مدیریت شرکت پایانه‌ها‌ و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر در پاسخ به کارگران مراجعه کننده وعده پرداخت مطالبات مزدی آن‌ها را داده است اما کارگران از بابت عملی شدن این وعده‌ها چندان خوش بین نیستند و به ایلنا گفته‌اند که هنوز بابت پاداش بهره وری سال ۹۱ و نیمه نخست سال ۹۳ طلبکار هستند.»

نزدیک به ۲۰۰ نفر از کارگران پیمانی شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر حقوق بهمن‌ماه و حق عیدی پایان سال را دریافت نکرده‌اند.

منابع کارگری ایلنا در بندر ماهشهر گزارش داده‌اند که  کارگران بخش‌های انتظامات و تعمیرات نگهداری شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر موفق به دریافت مطالبات مزدی خود نشده‌اند.

گفته می‌شود این کارگران که به واسطه شرکت‌های تامین خدمات نیروی انسانی «پیام پازلان» و «نصب و تعمیرات نیروگاه‌های خوزستان» در استخدام شرکت پایه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر هستند در روزهای اخیر با مراجعه به مسئولان این شرکت نسبت به وضع موجود معترض شده‌اند.

بطور مشخص در این رابطه گفته می‌شود که در روزهای سه‌شنبه (دوازدهم اسفند) و یکشنبه (دهم اسفند) گروهی از کارگرانی که هم اکنون از طریق شرکت پیام پازلان در قسمت انتظامات و نگهبانی شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر مشغول کارند با مراجعه به دفتر مدیریت خواستار پرداخت مطالبات مزدی خود شده‌اند.

به گفته کارگران هرچند مدیریت شرکت پایانه‌ها‌ و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر در پاسخ به کارگران مراجعه کننده وعده پرداخت مطالبات مزدی آن‌ها را داده است اما کارگران از بابت عملی شدن این وعده‌ها چندان خوش بین نیستند و به ایلنا گفته‌اند که هنوز بابت پاداش بهره وری سال ۹۱ و نیمه نخست سال ۹۳ طلبکار هستند.

شرکت پایانه‌ها و مخازن بندر ماهشهر بخشی از وظیفه جابجایی، توزیع و نگهداری مواد اولیه وارداتی و فرآورده‌های صادراتی مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر را بر عهده دارد.

 
 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز