خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد؛

امانی‌پور: می‌خواهم صدای کارگران باشم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۴۷۷

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان نجف آباد گفت: کارگران باید صدایی در مجلس داشته باشند و ما می‌خواهیم صدای کارگران باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود امانی‌پور (دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان نجف آباد و کاندیدای جامعه کارگری در انتخابات مجلس دوزادهم) در خصوص برنامه‌های خود گفت: به عنوان نماینده کارگری کاندیدای این دور انتخابات مجلس شده‌ام و هدفم این است که پیگیرِ مطالباتِ کارگران و بازنشستگان باشم. چنانچه در بیست سال گذشته در زمینه‌های مختلف در خدمت این عزیزان بودم.

وی افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، مشکلات بیمه تکمیلیِ آنها، درمان رایگان با توجه به قانون الزام، افزایش حقوق مطابق با ماده ۴۱ قانون کار و دو مولفه‌ی سبد معیشت و نرخ تورم و بهبود معیشتِ مردم و حقوق‌بگیران از جمله مطالباتی بوده که در این سال‌ها پیگیری می‌کردیم و اگر به عنوان نماینده‌ی مردم وارد مجلس شویم به طور جدی‌تری پیگیری خواهیم کرد.

امانی‌پور تاکید کرد: کارگران باید صدایی در مجلس داشته باشند و ما می‌خواهیم صدای کارگران باشیم. بعد از آقای محجوب کارگران نماینده‌ای در مجلس نداشتند به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای پیگیریِ حقوق آنها کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شویم.

وی گفت: در مجلس آدم‌هایی از جنس خودمان می‌خواهیم که بتوانند از حقوق کارگران و بازنشستگان دفاع کنند. ساده زیست باشند و درد کارگران و بازنشستگان را بفهمند.

وی در مورد برنامه‌‌های دیگرِ خود گفت: ایجاد تالار گفتگو یا  فضایی برای گفتگو برای جوانان از جمله برنامه‌های من است. صدای مردم باید در مجلس منعکس شود. تحول و رشد در صنعت هنر و میراث فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌هایم است.

امانی‌پور افزود: به عنوان کاندیدای نمایندگی در اصفهان، مشکلِ آب و آلودگیِ اصفهان باید به طور جدی پیگیری شود.

وی گفت: کسی که وارد مجلس می‌شود باید جسارتِ دفال از حق مردم را داشته باشد. متاسفانه در مجلس فقط قوانین مصوب می‌شود و نظارتی بر اجرای آن نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز