خبرگزاری کار ایران

مشکل معوقات مزدی کارگران پروژه احداث مخازن ذخیره نفت جاسک ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۹۹۵

برخی کارگران شاغل در پروژه احداث تاسیسات استراتژیک ذخیره نفت خام در بندر جاسک در استان هرمزگان برای دریافت حقوق با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از قرار معلوم برخی کارگران شاغل در پروژه احداث تاسیسات استراتژیک ذخیره نفت خام در بندر جاسک واقع در استان هرمزگان برای دریافت حقوق با مشکل مواجه هستند. یکی از کارگران در تشریح مشکلات کارگران این پروژه به ایلنا گفت: کارگران پیمانکاری پروژه احداث تاسیسات استراتژیک ذخیره نفت خام واقع در سواحل مکران جاسک دچار مشکلات منابع مالی است که در نتیجه آن حقوق و بیمه کارگران از آذر ماه به تاخیر افتاده است.

به گفته وی، در پیگیری مطالبات هیچیک از مسئولان به کارگران پاسخگو نیستند و در نتیجه آن برخی کارگرانِ شرکتهای پیمانکاری فعال در این پروژه همانند لیدوما، آذرستان، روژین صنعت از روز پنجشنبه هفته گذشته دست به اعتراض صنفی زدند.

او گفت: بالغ بر ۵۰۰ کارگر شاغل در این پروژه تا سه ماه حقوق معوقه طلبکارند.

گفتنی است؛ پروژه احداث تاسیسات استراتژیک ذخیره نفت خام در نزدیکی‌های کوه مبارک بندر جاسک مشتمل بر ۲۰ مخزن با ظرفیت ۵۰۰ هزار بشکه (مجموعا ۱۰ میلیون بشکه) در زمینی به مساحت ۱۳۰ هکتار در حال احداث می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز