خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری نوش‌آباد به دلیل معوقات مزدی تجمع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۴۹۹

شماری از کارگران شهرداری نوش آباد در اعتراض به معوقات مزدی دست به تجمع زدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران شهرداری نوش آباد امروز، شنبه ۱۴ بهمن ماه، به معوقات مزدی و دریافتِ هر سه ماه یکبارِ حقوق و مشکلاتِ ناشی از بیمه تکمیلی اعتراض کردند.

مجتبی حاجی‌زاده در رابطه با مشکلاتِ این کارگران می‌گوید: مشکلِ معوقاتِ مزدی این کارگران همچنان ادامه دارد. دریافتِ با تاخیرِ حقوق نه تنها معیشتِ آنها را با مشکل مواجه کرده که دریافتِ خدماتِ بیمه تکمیلی را نیز برای کارگران سخت کرده است. 

دبیر خانه کارگر آران و بیدگل گفت: طبق قرارداد، ماهی حدود ۴۰۰هزار تومان از حقوق کارگران باید بابتِ بیمه تکمیلی کسر شود. وقتی حقوق با تاخیر به حساب کارگران واریز می‌شود، این برداشت نیز با تاخیر اتفاق می‌افتد و کارگران برای دریافتِ خدماتِ بیمه تکمیلی دچار مشکل می‌شوند و بیمه تکمیلی هم خدماتی به آن‌ها ارائه نمی‌دهد. 

حاجی‌زاده گفت: در طول سه ماه اگر برای کارگران مشکلاتِ درمانی به وجود بیاید، باید از جیبِ خود هزینه‌های درمان را پرداخت کنند. یعنی درحالیکه کارگران حقوق خود را به موقع دریافت نمی‎کنند، مجبور هستند هزینه‌ی درمان را هم از جیب خود پرداخت کنند. به همین دلیل کارگران شهرداری نوش آباد در شرایطِ بسیار سختی به سر می‌برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز