خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا طرح شد؛

شرایط بد معیشتی «کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر» بدلیل تاخیر در پرداخت حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۴۳۰

در صورت ادامه این روند، برای پیگیری مطالبات‌مان به تهران می‌آییم

معوقات کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر شامل ۳ تا شش ماه حقوق معوقه، دست کم۱۲ ماه کارانه، ۳ماه اضافه‌کاری و حق سوخت است. کادر خدماتی و شرکتی شاغل در مراکز درمانی دانشگاه نیز ۳تا۶ ماه دستمزدشان را دریافت نکرده‌اند.

جمعی از کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر در تماس با خبرنگار ایلنا، از شرایط دشوار زندگی خود در نتیجه‌ عدم دریافت سه تا شش ماه حقوق خبر دادند و گفتند: معوقات دانشگاه به کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر شامل معوقات ۱۲ ماه‌ کارانه وسه ماه اضافه‌کاری است که هنوز پرداخت نشده است. همچنین کارکنان شرکتی سه ماه حقوق و یک ماه مابه التفاوت فروردین ۱۴۰۲ را دریافت نکرده‌اند؛ در عین حال کارکنان طرح ۸۹ روزه ۶ ماه حقوق عقب مانده و پزشکان نیز یک سال‌کارانه عقب مانده و۳ماه اضافه کار طلبکارند.

او در عین حال از معوقات ۲۱ماه‌ کارانه روستایی بهورزان خبر داد و گفت: این معوقات به ۹ ماه از سال ۱۳۹۹، شش ماه از سال ۱۴۰۰ و۶ ماه از سال جاری مربوط می‌شود.

این نیروی کار علوم پزشکی که مدعی است تعویق سه تا شش ماهه‌ی حقوق؛ آن‌ها را در وضعیت بد معیشتی قرار داده است، در ادامه افزود: در پیگیری مطالباتمان در صورت ادامه این روند، تصمیم داریم با سفر به تهران از نزدیک مطالباتمان را از نمایندگان حوزه منطقه سکونتمان و سایر نمایندگان مجلس پیگیری کنیم.

وی افزود: در حالی مطالبات‌مان به تاخیر افتاده که در شرایط بد اقتصاد فعلی که همه چیز بیش از اندازه گران شده، ما در حال تجربه کردن شرایط بد معیشتی هستیم اما مسئولان علوم پزشکی ایرانشهر هیچ واکنشی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مطالبات‌مان ندارند.

او به نیابت از همکاران خود با بیان اینکه انتظار داریم نمایندگان مجلس موضوع معوقات مزدی کارکنان علوم پزشکی ایرانشهر را پیگیری کنند، در خاتمه افزود:  صدمات جبران‌ناپذیری به معیشت کارکنان علوم پزشکی وارد شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز