خبرگزاری کار ایران

یک نماینده مجلس:

طرح ساماندهی در دستور کار صحن علنی/ امیدواریم کار به زودی به پایان برسد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۵۴۷

سیدنظام‌الدین موسوی گفت: طرح ساماندهی در تعاملِ میان نمایندگان مجلس و هیات رئیسه، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح ساماندهی چه زمانی به صحن علنی مجلس می‌آید؛ سید نظام‌الدین موسوی (نماینده مجلس و سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورا) در این رابطه می‌گوید: خوشبختانه در هفته‌های گذشته مشکلات و ابهامات طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با همت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برطرف شد.

به گفته وی، در جریان بررسی این طرح در کمیسیون اجتماعی، ایرادات و ابهاماتی که شورای نگهبان به طرح داشت، با تعامل مستقیم با کارشناسان شورای نگهبان برطرف شد.  

این نماینده مجلس با بیان اینکه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در این زمینه بسیار تلاش کردند، گفت: در نهایت طرح ساماندهی در تعاملِ میان نمایندگان مجلس و هیات رئیسه، در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت؛ امیدواریم به زودی در همین روزهای پیش رو، طرح ساماندهی به صحن علنی بیاید و کار تمام شود.

موسوی تاکید کرد: جای هیچ نگرانی نیست؛ با توجه به نگاه مثبت نمایندگان به طرح ساماندهی، اصلاحات انجام شده قطعاً تصویب خواهد شد؛ امیدواریم به زودی طرح ساماندهی به فرجام برسد و یکی از مهم‌ترین مطالبات کارگران کشور برآورده گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز