خبرگزاری کار ایران

آقای لطیفی، برای کارگران شرکتی نسخه‌ی آزمون نپیچید!

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۰۰۶

رامین اناری گفت: جالب است فردی که دولت او را بدون آزمون، «قرارداد معین» کرده، حال برای هزاران کارگر، نسخه‌ی آزمون می‌پیچد!

به گزارش خبرنگار ایلنا، 24 مرداد، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره وضعیت نیروهای شرکتی که می‌خواهند بعد از گذشت سال‌ها تبدیل وضعیت شوند و به استخدام دولت درآیند، گفت: این نیروها تحت قرارداد شرکت هستند و مشکلی از نظر حقوق و دریافتی، سنوات، بیمه و غیره ندارند اما اگر می‌خواهند به استخدام دولت دربیایند باید در آزمون استخدامی شرکت کنند.

او در حالی در ارتباط با عدم امکان تبدیل وضعیت شرکتی‌ها سخن می‌گوید که به گفته‌ی اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح ساماندهی با هدف تبدیل وضعیت و حذف پیمانکاران در حال رسیدن به صحن علنی مجلس است و رامین اناری (نماینده جمعی از کارگران شرکتی و قراردادی کشور) می‌گوید: جالب است فردی که دولت او را بدون آزمون، «قرارداد معین» کرده، حال برای هزاران کارگر که سال‌ها عرق ریخته‌اند و خدمت سازنده داشته‌اند، نسخه‌ی آزمون می‌پیچد!

اناری با بیان اینکه «آقای لطیفی لطف کنید و برای ما کارگران نسخه‌ی آزمون نپیچید» ادامه داد: یادمان نرفته دولت رای بدوی و رای تجدیدنظر دیوان عدالت مبنی بر ممنوعیت به‌کارگیری میثم لطیفی را نقض کرد و فردی را که نباید در بدنه‌ی دولت باشد در مدیریت سازمان امور استخدامی نگه داشت؛ حالا او می‌گوید نیروهای شرکتی دولت نباید جذب شوند!

به گفته وی، کارگران به این موضع‌گیری‌ها انتقاد دارند؛ آیا رئیس سازمان امور استخدامی قرار است دوباره طرح ساماندهی را از دور خارج کند، او دو سال است به همین رسالت مشغول است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز