خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی کار:

تشکل‌های کارگری و بازنشستگان مطالباتشان را پیگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۰۲۷

یک عضو شورای عالی کار گفت: برنامه هفتم توسعه، تغییر قانون کار و انتخابات مجلس سه موضوعی است که باید به آن به دقت پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت اسدی در جلسه مشترک با اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان و نمایندگان کارگران با بیان اینکه نامه اعضای کارگری شورای عالی کار برای تغییر دستمزد به مذاق وزیر کار خوش نیامد، گفت: سه عضو رسمی کارگری درخواست جلسه شورای عالی کار را کرده‌اند متاسفانه وزیر جلسه را برگزار نمی‌کند و ما موضوع را از طریق نمایندگان پیگیری کردیم که آن‌ها نیز به دلایلی پیگیری نمی‌کنند.

رییس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان ادامه داد: برای برنامه هفتم توسعه ما جلسات مختلفی را با نمایندگان موثر مجلس و کمیسیون تلفیق داشتیم و خوشبختانه خیلی از مسائل حل شد ولی احتمال دارد پیشنهادات دولت دوباره مطرح شود و حساسیت نمایندگان کارگری را می‌طلبد.

اسدی افزود: متاسفانه وزیر اعلام کرده بود که موضوع تغییر قانون کار و موضوع قراردادهای موقت در شورای عالی کار مطرح شده که چنین موضوعی صحت نداشت و هم اکنون ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداریم.

این فعال کارگری گفت: شورای عالی کار تنهاست باید همه تشکل‌های کارگری و بازنشستگی کمک کنند تا جامعه کارگری و بازنشستگان به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز