خبرگزاری کار ایران

وضعیت تولید در «آذرآبِ اراک»/ حقوق‌ها به موقع پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۳۲۴

عضو شورای اسلامی کار آذرآب اراک با بیان اینکه کارگران نگران وضعیت شرکت و تولید در آن هستند؛ می‌گوید: در حال حاضر حدود 1200 کارگر در آذرآب اشتغال دارند؛ وضعیت حقوق‌ها مناسب است اما انتظار داریم گام‌های اساسی در جهت حمایت از تولید برداشته شود.

داوود عسگری (عضو شورای اسلامی کار آذرآبِ اراک) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در ارتباط با وضعیت این واحد تولیدی گفت: در حال حاضر تولید داریم ولی بسیارکم است؛ همین مساله ما را نگران می‌کند.

عسگری با اشاره به بازدید رئیس جمهور از کارخانه در آخرین روز تیرماه سال گذشته می‌گوید: در این بازدید قول دادند که به رونق تولید در آذرآب کمک کنند و اقداماتی انجام شود تا تولید با ظرفیت کامل محقق گردد.

به گفته وی، قرار بود نیروی جدید در مجموعه جذب و نقدینگی در گردش به میزان کافی تامین شود اما این وعده‌ها هنوز محقق نشده است.

عضو شورای اسلامی کار آذرآب اراک با بیان اینکه کارگران نگران وضعیت شرکت و تولید در آن هستند؛ می‌گوید: در حال حاضر حدود 1200 کارگر در آذرآب اشتغال دارند؛ وضعیت حقوق‌ها مناسب است و به موقع به حساب کارگران واریز می‌شود اما انتظار داریم گام‌های اساسی در جهت حمایت از تولید برداشته شود.

عسگری تاکید می‌کند: آذرآب اراک یکی از ارکان اصلی تولید ملی و از صنایع قدیمی کشور است؛ بایستی مسئولان با تمام قوا به حمایت از آن برخیزند و چرخ‌های تولید را روی غلتک بیاندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز