خبرگزاری کار ایران

۱۱۶کارگر ایثارگر شهرداری شهر کردتبدیل وضعیت شدند/ انتظار برای تبدیل وضعیت سایر کارگران

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۹۲۶

تعدادی از کارگران ایثارگر شهرداری شهر کرد بعد از گذشت بیش از یک سال پیگیری، تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یک منبع کارگری در شهرداری شهر کرد گفت: تاکنون ۱۱۶ نفر از مجموع حدود ۱۵۰ کارگر مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران از قرارداد پیمانی و شرکتی به رسمی، تبدیل وضعیت شده‌اند.

این کارگران گفت: تعدادی از کارگران ایثارگر شهرداری شهر کرد که تعداد آن‌ها به ۱۱۶نفر می‌رسد، از سال پیش با استفاده از قانون تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران، با تعامل مسئولان استانی تبدیل وضعیت شدند.

او با بیان اینکه با تغییر وضعیت قرارداد این کارگران از شرکتی و قراردادی به رسمی بخش زیادی از نگرانی‌های شغلی آن‌ها کاسته خواهد شد گفت: به‌طور معمول کارگران به صورت قرارداد رسمی، پیمانی، کار معین، قرارداد دائم و موقت در نهادهای دولتی و خصوصی مشغول کارند که شرایط هر کدام از این نیروها از لحاظ حقوق و مزایا و امنیت شغلی با یکدیگر متفاوت است.

وی با بیان اینکه شهرداری وعده کرده تا پایان سال باقی کارگران مشمول طرح ایثارگری که سابقه ۱۵ تا ۲۵ساله دارند تبدیل وضعیت خواهند شد، اظهار داشت: توجه به خواسته‌های به‌حق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری هستند، همواره باید در اولویت کاری هر مقام مسئولی قرار گیرد بنابراین انتظار داریم شهرداری هرچه سریعتر سایر کارگران مشمول را تبدیل وضعیت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز