خبرگزاری کار ایران

کلاه زردها: امسال افزایش حقوق نداشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۲۹۶

کارگران وزارت نیرو می‌گویند: در سال جدید اصلاً افزایش حقوق نداشتیم.

نمایندگان کلاه زردها در تماس با خبرنگار ایلنا، از عدم افزایش حقوق در سال جدید انتقاد کردند.

این کارگران می‌گویند: موضوع حقوق کارگران دولت موضوع پیچیده‌ای‌ست؛ نه کارگر حساب می‌شویم و نه کارمند! حتی بیست درصد افزایش حقوق کارمندان در سال جدید از ما دریغ شده است؛ حقوق ما در ماه‌های سپری شده از سال جدید حتی یک ریال افزایش نداشته است.

به گفته این کارگران، وزارت نیرو افزایش حقوق را منوط به اجرا شدن طرح طبقه‌بندی مشاغل کرده است و این در حالیست که طرح طبقه‌بندی مشاغل تخصصی برای کلاه زردها از سال 99 در سازمان امور استخدامی معطل مانده و تصویب نشده است.

یکی از کلاه زردها می‌گوید: در حالی که ما در انتظار تصویب طرح طبقه‌بندی تخصصی هستیم و دو سال است که هیچ پاسخی نداده‌ند، سازمان امور استخدامی اعلام کرده طرح طبقه‌بندی برای مشاغل عمومی کارگری به زودی ابلاغ می‌شود.

این کارگر وزارت نیرو می‌گوید: شغل ما تخصصی‌ست و طرح طبقه‌بندی مشاغل عمومی به درد ما نمی‌خورد؛ چرا با طرح طبقه‌بندی تخصصی موافقت نمی‌کنند؛ چرا افزایش حقوق ما را معطل گذاشته‌اند؟ علیرغم افزایش هزینه‌های زندگی، دستمزد ما مطابق پارسال پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز