خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه «مفاهیم بیمه و تأمین‌ اجتماعی» برای کارفرمایان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۰۸۴

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: افزایش سطح دانش بیمه‌ای و اطلاعات جامعه کارفرمایی جایگاه ویژه‌ای در پایداری منابع این سازمان دارد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از برگزاری کارگاه آموزشی گفتمان‌سازی مباحث بیمه و تأمین‌اجتماعی با حضور نمایندگان بیمه شرکت‌های زیرمجموعه‌ی سندیکای صنعت برق ایران به دو شکل حضوری و آنلاین خبر داد. 

محسن تقیانی (مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی) با تاکید بر اینکه توسعه و تقویت تعاملات موثر با جامعه کارفرمایی و صاحبان بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی با هدف تداوم فعالیت اقتصادی بنگاه‌ها و حفظ اشتغال نیروی انسانی از ماموریت‌های سازمان تأمین اجتماعی است، خاطرنشان کرد: افزایش سطح دانش بیمه‌ای و اطلاعات جامعه کارفرمایی کشور از قوانین و مقررات تأمین‌اجتماعی و رویه‌های اجرایی، نقش و جایگاه ویژه‌ای در پایداری منابع این سازمان دارد. 

محسن تقیانی به اهمیت مشارکت شرکای اجتماعی در رفع دغدغه‌های متولیان سازمان تأمین‌اجتماعی اشاره و اضافه کرد: تغییر رویکرد ذهنی کارفرمایان و متولیان حوزه کسب و کار نسبت به مسایل و مشکلات حوزه تأمین‌اجتماعی با برگزاری این دوره‌های آموزشی تأمین خواهد شد. 

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با اشاره به اینکه تا پایان سال، ۶۰ کارگاه آموزشی به همت اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی ویژه کارفرمایان برگزار می‌شود، یادآور شد: آموزش قوانین و مقررات موردنیاز، برگزاری پنل پرسش و پاسخ و بررسی و احصای مشکلات و چالش‌های بیمه‌ای کارفرمایان در دستور کار این جلسات قرار دارد. 

وی با اشاره به اینکه مدرسان نخستین کارگاه آموزشی سال جاری از کارشناسان خبره بیمه‌ای اداره‌کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ بوده‌اند، گفت: این کارگاه آموزشی در محل سالن آموزش سندیکای برق ایران با حضور نمایندگان اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی و به درخواست سندیکای صنعت برق ایران به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد. 

در این نشست آموزشی، فاطمه راهی رئیس گروه مطالعات و برنامه‌ریزی حوزه کارفرمایان، گفت: سندیکای صنعت برق ایران با دو نمایندگی در اصفهان و مشهد و ۶۵۰ شرکت زیرمجموعه، تعداد بیمه‌شدگان قابل ملاحظه‌ای دارد. 

وی با اشاره به اینکه اعضای سندیکای صنعت برق ایران مشتمل بر پیمانکاران، تولیدکنندگان و مهندسین مشاور هستند، یادآور شد: در این دوره آموزشی، مواد قانونی ۲۸.۳۸، ۴۱.۴۷ و مواده قانونی مرتبط دیگر به رابطان و مسئولان بیمه‌ای شرکت‌های عضو این سندیکا ارائه شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز