خبرگزاری کار ایران

کارگران داروگر تهران هنوز قادر به ورود به کارخانه نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۶۴۶

منابع کارگری در شرکت داروگر می‌گویند هنوز قادر به ورود به کارخانه نیستند و درهای کارخانه برای ورود کارگران بسته است.

تعدادی از کارگران کارخانه داروگر تهران در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: بعد از اعلام تعطیلی داروگر تهران و پلمب درب‌های کارخانه از سوی کارفرما، برای مشخص شدن وضعیت شغلی‌مان برخی فعالان کارگری استان تهران در محل کارخانه حاضر شده و با پادرمیانی درب‌های کارخانه را برای ورود کارگران به محل کارشان باز کردند.

به گفته آن‌ها، بعد از باز شدن درهای کارخانه، همه کارگران به پیشنهاد کارفرما از روز یازدهم تا صبح امروز سه‌شنبه ۱۶ خرداد برای تعطیلات عازم خانه‌هایشان شدند که در نهایت صبح امروز (سه‌شنبه) که به محل کار خود رفتند، مجددا با درهای بسته مواجه شدند.

آن‌ها گفتند: درحال حاضر همه کارگران اخراجی و غیر اخراجی داروگر خارج از ساختمان کارخانه در انتظار ورود به محل کارشان هستند اما درهای کارخانه با پلمب بسته شده و فقط آشپزخانه باز است.

برپایه اظهارات این کارگران، کارگران داروگر تهران منتظر اقدام مسئولان قضایی و دولتی برای تعیین تکلیف کارخانه هستند که غیر از این هر اتفاق دیگری در کارخانه در حمایت از کارگران صورت بگیرد، مشکلی از آنها حل نخواهد کرد.

آنها گفتند: بیکاری و پرداخت نشدن چندین ماه حقوق حدود ۱۰۰ کارگر رسمی و قراردادی با چندین سال سابقه کار در آستانه بازنشستگی، شرایط زندگی را برای خانواده‌های کارگران سخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز