خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره کانون شوراهای استان تهران:

نگذارید «داروگر» نابود شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۴۲

اعضای هیات مدیره کانون شوراهای استان تهران از مسئولان خواستند روز چهارشنبه مقابل کارخانه داروگر برای هم‌اندیشی حاضر شوند.

اعضای هیات مدیره کانون شوراهای اسلامی کار استان تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، وضعیت فعلی شرکت داروگر را محصول واگذاری‌های ناصحیح دانستند و گفتند: شرکت داروگر، برندی که بیش از پنجاه محصولِ معروف و شناخته شده در سراسر کشور دارد، در حال حاضر نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

آن‌ها افزودند: این شرکت به گفته‌ی کارگران، هم ظرفیتِ تولید خوبی دارد و هم فروش خوبی در بازار، اما به اسم بسته شدن حساب‌ها به خاطر بدهی مالیاتی، درب‌های کارخانه را بسته‌اند و کارگران را بیکار نموده‌اند. در حقیقت کارفرمای این شرکت قصد دارد از کارگران استفاده ابزاری کند تا حساب‌هایش باز شود؛ به نظر می‌رسد این کارفرما هم به مثابه‌ی کارفرمایان بسیاری در این سال‌ها، بیشتر چشم طمع به املاک و ساختمان‌های گران قیمت مجموعه داروگر دارد و در سال‌های اخیر بعد از واگذاری با زیان‌ده جلوه دادن شرکت و اخراج تدریجی کارگران، تولیدات را تقریباً به صفر رسانده و در آینده احتمالاً سود سرشاری از فروش زمین‌های شرکت خواهد بُرد.

این فعالان کارگری با بیان اینکه «در یکسال اخیر پیگیری‌های مکرر صورت دادیم، همه نهادها ورود کردند حتی استانداری تهران اما ظاهراً زورشان به کارفرما نرسید» اضافه کردند: هیات مدیره کانون شوراهای استان تهران تصمیم گرفته روز چهارشنبه همین هفته راس ساعت نُه صبح، جلسه خود را مقابل درب این کارخانه برگزار کند. از همه‌ی مقامات استانی و کشوری و تمام دلسوزان جامعه‌ی کارگری دعوت می‌کنیم در این جلسه حاضر شوند تا بتوانیم برای رفع مشکل بیکاری کارگران داروگر هم‌اندیشی کنیم؛ مسئولان نباید بگذارید این برند قدیمی به راه نابودی و نیستی برود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز