خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارکنان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی صدور گذرنامه و مسافرت‌های خارجی را متوقف کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۳۲

نمایندگان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، وزارت دارایی این رژیم را به «تاخیر» در پرداخت حقوق‌ها و افزایش زمان تعویق پرداخت دریافتی خود متهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از روزنامه تایمز رژیم صهیونیستی، کارمندان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی پس از توقف چندین ماهه اعتراضات خود به حقوق دریافتی‌شان، از دیروز دوباره اعتصابات را از سر گرفتند. 

به دلیل اعتصاب کارکنان وزارت خارجه این رژیم، بسیاری از خدمات مربوط به این وزارتخانه متوقف شده است.

نمایندگان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، وزارت دارایی این رژیم را به «تاخیر» در پرداخت حقوق‌ها و افزایش زمان تعویق پرداخت دریافتی خود متهم می‌کنند. 

مقامات وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی می‌گویند: «ما فکر می‌کردیم که مشکل عدم افزایش حقوق کارکنان دولت حل می‌شود، اما در عوض وزارت دارایی ما حسن نیت ما و سکوت ما را به‌عنوان نشانه‌ای از ضعف تفسیر می‌کند.» 

کارمندان وزارت خارجه برای شرایط کاری بهتر، افزایش حقوق مطابق با استانداردهای قوانین اسرائیل و نرخ تورم و همچنین مقابله با تعویق پرداخت حقوق مبارزه می‌کنند. 

این اعتصابات در سرزمین‌های اشغالی باعث اختلالات عمده در خدماتی مانند تمدید گذرنامه و دریافت سایر اسناد مسافرتی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز