خبرگزاری کار ایران

ورود اتحادیه نیروی کار بخش مالی کره جنوبی به اعتصاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۹۳۱

اتحادیه کارمندان و کارکنان بخش مالی کره جنوبی از روز جمعه ۱۶ سپتامبر در سراسر کره جنوبی وارد فاز اعتصاب شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از پایگاه خبری گرادا، اتحادیه کارمندان و کارکنان بخش مالی کره جنوبی از روز جمعه ۱۶ سپتامبر در سراسر کره جنوبی وارد فاز اعتصاب شدند. 

اعضای اتحادیه کارکنان بخش مالی ملی کره شامل حسابرسان، کارمندان حوزه بانک و بورس سایر حوزه‌های مرتبط مالی از ۱۶ سپتامبر (جمعه) این اعتصاب سراسری را با هدف افزایش دستمزدها و بهبود شرایط کاری متناسب با موج تورمی جهانی اخیر آغاز کرده‌اند. 

کارکنان بانک‌های مختلف تجاری و دولتی از جمله بانک توسعه کره در این اقدام شرکت می‌کنند. این اعتصاب می‌تواند باعث اختلال در خدمات مالی بانک‌های آسیب‌دیده شود. این اجتماعات آن طور که سخنگوی اتحادیه می‌گوید: «چند روز ادامه پیدا خواهد کرد تا به اهداف خود برسد».

کارکنان اتحادیه در صبح روز جمعه ۱۶ سپتامبر در سئول پایتخت کره جنوبی تظاهرات می‌کنند. شرکت کنندگان قصد دارند به سمت منطقه "سامگاک" در مرکز پایتخت راهپیمایی کنند. 

سازمان دهندگان ادعا می‌کنند که تا ۱۰ هزار کارمند در این تظاهرات شرکت خواهند کرد. تجمعات بیشتر توسط کارکنان مالی در دفاتر بانک ها، ساختمان‌های دولتی و میادین عمومی در سراسر کشور امکان‌پذیر است. 

با توجه به مجوزات اخذ شده اتحادیه از وزارت کشور کره جنوبی، بروز خشونت بعید است، اما به دلیل ازدحام احتمالی پلیس کره پیشاپیش هشدارهای لازم امنیتی و ترافیکی را در پایتخت اعلام کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز