خبرگزاری کار ایران

اعتصاب کارمندان پست آفریقای جنوبی وارد چهارمین ماه شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۶۲

بسته‌ها و حواله‌های پستی از ماه آگوست گذشته به دلیل این اعتصاب روی هم انباشته شده‌اند و به دلیل همکاری نکردن افراد استخدامی جایگزین، کار نکردن کارمندان به صورت اضافه کاری و در روزهای آخر هفته، مشکلات روز به روز تشدید می‌شود.

اعتصاب کارمندان اداره پست و ارتباطات آفریقای جنوبی امروز - دوشنبه - وارد چهارمین ماه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پرنسالاتینا، کارمندان اداره پست و ارتباطات آفریقای جنوبی همچنان به اعتصاب خود ادامه می‌دهند و به نظر می‌رسد که این سازمان با وارد شدن اعتصاب کارمندان خود به چهارمین ماه متوالی با مشکلات فراوانی روبه رو شده است.

دو معاون وزارت ملی دولت آفریقای جنوبی هفته گذشته مجبور شدند برای اطمینان از پرداخت حقوق کارمندان به صورت مستقیم در امور مالی اداره پست و ارتباطات این کشور دخالت کنند.

«اندرو نونگوگو» رئیس کل داره پست و ارتباطات آفریقای جنوبی گفت: «بسته‌ها و حواله‌های پستی از ماه آگوست گذشته به دلیل این اعتصاب روی هم انباشته شده‌اند و به دلیل همکاری نکردن افراد استخدامی جایگزین، کار نکردن کارمندان به صورت اضافه کاری و در روزهای آخر هفته، مشکلات ما روز به روز تشدید می‌شود.»

کارمندان اداره پست آفریقای جنوبی از ماه آگوست گذشته در بیشتر بخش‌های این کشور در اعتراض به پایین بودن حقوق و افزایش نیافتن حقوق متناسب با تورم اقتصادی دست به اعتصاب زده‌اند و انجام مذاکره‌ها نیز نتوانسته است مانع از ادامه این اعتصاب شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز