خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی مطرح کرد:

معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه به مناطق مرزی و عشایر همراهی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۲۵

مهدی عیسی زاده گفت: صندوق‌ها بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان بدهی دارند ولی در میان صندوق‌ها، صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر، صندوقی چابک و قوی است.

به گزارش ایلنا، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار کرد: معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاها و مناطق مرزی و عشایری ما را همراهی کنند. 

بیت‌اله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر) در مراسم تجلیل از معلمان، معاونان و مدیران منتخب شهرستان میاندوآب تصریح کرد: کشاورزان، روستائیان و عشایر تضمین‌کننده امنیت غذایی بوده و قشر مولد جامعه هستند، لذا معلمان برای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در روستاها و مناطق مرزی و عشایری ما را همراهی کنند. 

در ادامه این نشست، مهدی عیسی‌زاده (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) گفت: صندوق‌ها بیش از ۴۸۰ میلیارد تومان بدهی دارند ولی در میان صندوق‌ها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوقی چابک و قوی است. 

وی با بیان این‌که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نسبت به بقیه صندوق‌ها، وضعیت مطلوبی دارد، تصریح کرد: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، صندوقی جوان، قوی و سرحال است که سبب آبادانی مناطق عشایری و روستایی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز