خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر:

عصاره اسناد بالادستی بیمه‌ای پوشش کامل بیمه اجتماعی اقشار آسیب پذیر جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۳۹۸۴

بیت الله برقراری گفت: عصاره و بن‌مایه اسناد بالادستی در حوزه بیمه‌ای خواستار پوشش کامل بیمه ای مردم به خصوص بیمه اجتماعی برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

به گزارش ایلنا، نشست سراسری مدیران استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و کارگزاران برتر استان‌ها به ریاست بیت اله برقراری (مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر) برگزار شد.

نشست سراسری مدیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و کارگزاران برتر استان ها با حضور معاون و مدیران کل و رؤسای ادارات معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، مدیران استانی و با حضور ویژه کارگزاران برتر صندوق در سال ۱۴۰۱ به ریاست بیت الله برقراری، مدیرعامل صندوق برگزار شد.

بیت الله برقراری در این نشست ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته در این مدت، گفت: معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها با تمام توان و تمرکز در تلاش هستند تا بتوانند با افزایش تعداد بیمه شده ها گام مؤثری در زمینه پایداری صندوق بردارند.

مدیر عامل صندوق در ادامه با تأکید بر شعار سال مقام معظم رهبری مدظله العالی، گفت: این نظم راهبردی در معاونت بیمه ای و هماهنگی امور استانها، کاملا برنامه ریزی شده و با هدف کسب نتیجه خوب و رضایتمندی جامعه هدف دنبال می شود.

بیت اله برقراری یکی از مهم ترین اولویت های معاونت بیمه ای و هماهنگی امور استانها را سلامت کارگزاری ها دانست و افزود: قالب کارگزاری ها در سلامتی و کیفیت بالای خدمات فعالیت می کنند و بایستی به این مطلب اذعان کرد که صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مدیون تلاشهای صادقانه و خالصانه کارگزاری ها است.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: افزایش سطوح درآمدی با تلاش بسیار زیاد و محاسبات دقیق بیمه‌ای برمبنای پایداری صندوق، انجام شده است و امیدواریم همکاران در مجموعه صندوق به خصوص بدنه اصلی کارگزاری ها و نقطه وصل مجموعه صندوق با جامعه هدف به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

بیت اله برقراری با تأکید بر آموزش کارگزاران بر اساس نیازسنجی از مجموعه صندوق، گفت: این آموزش ها باید با محور آموزش های کاربردی و عملیاتی به آسانی در اختیار کارشناسان و کارگزاران صندوق در سطح کشور قرار گیرد و البته با نگاه به این موضوع که آموزش ها با هدف اثربخشی در آینده، جریانی دائمی داشته باشد.

رئیس قرارگاه کرامت با اشاره به تشویق و افزایش انگیزه کار برای کارگزاران صندوق توسط معاونت بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌ها، گفت: تلاش مدیران در استان‌ها باید با هدف ارتباط مؤثر، راهبردی و کارآمد با مجموعه مدیران ارشد استان در راستای اعتلای نام صندوق و تبیین اقدامات آن در سطح استانهای متبوع خود باشد.

مدیرعامل صندوق در ادامه از مدیران استان‌ها خواستار اهتمام جدی در تبیین اقدامات صندوق در بین مجموعه ادارات و سازمان های مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد و بیان کرد: عصاره و بن‌مایه اسناد بالادستی در حوزه بیمه‌ای خواستار پوشش کامل بیمه‌ای مردم به خصوص بیمه اجتماعی برای اقشار آسیب پذیر جامعه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز