خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار سیستان و بلوچستان وعده داد:

توسعه بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در منطقه آزاد چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۴۱

صبح امروز خداداد اولیایی (مدیر بیمه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان) با جواد سپاهی (معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر بیمه اجتماعی سیستان و بلوچستان با جواد سپاهی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار دیدار و گفتگو کرد.

اولیایی با ارائه گزارشی از ضریب پوشش بیمه اجتماعی در شهرستان چابهار، خواستار همکاری و تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی برای برخورداری هرچه بیشتر مردم از مزایای بیمه اجتماعی شد و اظهار داشت: بیمه اجتماعی یکی از مهمترین مؤلفه‌های توسعه اقتصادی است و بر اساس قانون بهره‌مندی از آن، حقی همگانی برای همه مردم است.

وی یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی را تلاش برای کاهش و رفع نابرابری ها عنوان کرد و افزود: دولت با حمایت از جامعه هدف در پرداخت هفتاد درصد از حق بیمه شرایط را برای عضویت افراد در صندوق بیمه اجتماعی فراهم کرده و مردم می توانند از خدمات آن بهره مند شوند.

مدیر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی در گسترش پوشش بیمه اجتماعی، گفت: دستگاه های اجرایی دارای جامعه هدف مشترک، بخشداران و دهیاران به واسطه ارتباط نزدیک با مردم، نقش مؤثری در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دارند و این تعامل و همکاری به نفع مردم خواهد بود.

سپاهی هم با اعلام آمادگی برای توسعه بیمه اجتماعی، گفت: تبیین خدمات ارزشمند دولت و استفاده مردم از ظرفیت های قانونی در افزایش رضایتمندی و بهبود وضعیت زندگی آنان تأثیر مطلوبی دارد.

فرماندار ویژه شهرستان چابهار افزود: بیمه اجتماعی مزایای بسیار خوبی دارد و مهمتر از هر چیز تأمین امنیت شغلی و رفاه نسبی برای اقشار مولد از مهمترین کارکردهای آن است که با همکاری بخشداران و دهیاران تلاش می‌کنیم بیشترین رشد بیمه اجتماعی را در سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز