خبرگزاری کار ایران

امیدواری برای رفع مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی در دیدار با مدیرعامل تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۹۰۷

بازرس کانون کارگران ساختمانی سراسر کشور از امیدواری برای بهبود وضعیت بیمه‌ای کارگران ساختمانی در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز هفته کارگر خبر داد.

عباس شیری (بازرس کانون کارگران ساختمانی سراسر کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، گفت: در اولین روز از هفته کارگر در مراسم تجدید میثال با آرمانهای امام راحل که در بهشت زهرای تهران برگزار شد، دیدار کوتاهی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی فراهم شد. در این دیدار پیشنهادی برای اختصاص سهمیه بیمه به کارگران ساختمانی به صورت هفتگی و بر اساس جمعیت در هریک از شهرها قبل از اجرای ماده ۵ داده شد که خوشبختانه مدیرعامل سازمان با پذیرش این پیشنهاد دستور پیگیری آن را اعلام کرد.

رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی استان قم با بیان اینکه قبول این پیشنهاد موقتا مشکلات بیمه‌ای کارگران ساختمانی را تا زمان اجرای ماده ۵  مرتفع می‌کند، افزود: سال‌هاست سازمان تامین اجتماعی به بهانه‌ی اعلام وصول نشدن اصلاحیه ماده ۵ قانون بیمه کارگران ساختمانی در صحن علنی مجلس، سهمیه بیمه کارگران ساختمانی را قطع کرده است.

شیری بیان اینکه پیش از این در مورد حل مشکل سهمیه بیمه کارگران ساختمانی وعده‌هایی داده شده بود اما هیچ کدام محقق نشده‌اند، افزود: به نظر می‌رسد با وعده‌های مطمئن داده شده از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای اجرای ماده ۵قانون بیمه کارگران ساختمانی (از خرداد ماه) وضعیت بیمه‌ای آن‌ها بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز