خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی:

بازنشستگان صاحبان خردمند سازمان تامین اجتماعی/تشکیل شرکت اقتصادی بازنشستگان حلقه مفقوده رفع مشکلات آنان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۰۵۷

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: بازنشستگان صاحبان خردمند سازمان تامین اجتماعی هستند و می توانند با تشکیل شرکت اقتصادی با دست خود برای رفع مشکلات شان تلاش کنند که البته ما هم امیدواریم در حد شایستگی خدمات ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محسن‌ نظام در یازدهمین اردوی آموزشی، تفریحی و سیاحتی و زیارتی کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان مازندران در مشهد مقدس خطاب به کارگران بازنشسته اظهار کرد: باور کنید که شما صاحبان صندوق هستید و ما حقوق بگیر شما بیمه شدگان و بازنشستگان هستیم.

وی افزود: شما صاحبان خردمند سازمان تامین اجتماعی هستید و امیدواریم در حد شایستگی خدمات ارائه کنیم.

 مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی گفت: جمعیتی از بازنشستگان در کشور داریم که می تواند در کشور هر کاری انجام دهد و بخشی از مشکلات اقتصادی بازنشستگان را به دست خودشان انجام شود و این مهم مغفول مانده است و می توانند با تشکیل شرکتی در این بخش گره گشایی مشکلات اقتصادی خود و فرزندان باشند.

نظام گفت: چهار میلیون نفر بازنشسته در کشور داریم و می تواند با پشتکار برای رفع مشکلات اقتصادی گام بردارد و اثرگذار باشد و برای اشتغال فرزندان بازنشستگان و کمک معیشت بازنشستگان موثر است.

وی افزود: آنچه وظیفه سازمان و دولت است انجام‌می شود، اما باید بازنشستگان هم در بخش اقتصادی وارد کار شده و در این بخش تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز