خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

انتقاد رئیس اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل ایران از تصمیمِ انحلال شرکت کنترل ترافیک/ از اعضای خود حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۱۴۴

رئیس اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل ایران گفت: این رفتارهای غیرقانونی در شرایط موجود که اصلاح و یا بهبودی در روند و فرآیندها ندارد، صرفاً موجب سوخت سرمایه انسانی زبده شده و تبعات اجتماعی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن باقری (رئیس اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل ایران) با انتقاد از تصمیم به ادغام، تغییر و یا انحلال شرکت کنترل ترافیک گفت: اخذ چنین تصمیمی بدون داشتن مصوبه از مجمع عمومی و اشکال اساسنامه‌ای بیانگر انتصابات بدون ضابطه و به کارگیری افراد فاقد صلاحیتِ مدیریتی و حقوقی است که در این شرایط حساس جامعه، تبعاتِ اجتماعی بسیاری به همراه می‌آورد. 

وی ادامه داد: تغییر مدنظر مدیران در شرکت کنترل ترافیک به لحاظ‌ عدم رعایت تشریفات قانونی فاقد اعتبار و به لحاظ حقوقی اشکالات متعدد دارد. به همین دلیل ورود شورای اسلامی شهر تهران و کمیسیون حمل و نقل شورا به این تغییر، ضروری است. 

رئیس اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل با بیانِ اینکه تخلفات متعدد حقوقی این اقدام نسنجیده، ورودِ بازرسی کل کشور را می‌طلبدف‌گفت: اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل ایران پیگیری این اقدام غیرقانونی را تا حصول نتیجه در دستور کار خود قرار داده است. 

باقری بیان کرد: این رفتارهای غیرقانونی در شرایط موجود که اصلاح و یا بهبودی در روند و فرآیندها ندارد، صرفاً موجب سوخت سرمایه انسانی زبده شده و تبعات اجتماعی به همراه دارد. نهادهای نظارتی باید به این قضیه ورود کنند و از تبعاتِ اخذ چنین تصمیماتی جلوگیری کنند. از شهردار محترم می‌خواهیم قبل از اینکه مدیریت این جریان از کنترل خارج شود، دستور توقف فوری صادر نماید. 

رئیس اتحادیه کارگران صنعت حمل و نقل در پایان گفت: اتحادیه از اعضای خود همه جانبه حمایت می‌کند چراکه پیگیریِ قانونی مسائل، روش اصلی این اتحادیه کارگری است. در همین راستا، توصیه‌های قانونی در مکاتبات شورای اسلامی کار شرکت کنترل ترافیک به طور مبسوط به نهادهای زیربط ارائه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز