خبرگزاری کار ایران

تشکری هاشمی:

پیشنهاد انتقال شرکت کنترل ترافیک به شرکت رایانه شهر غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۵۲۶

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: پیشنهادات مربوط به انتقال شرکت کنترل ترافیک به شرکت رایانه شهر خارج از چارچوب قانون است.

به گزارش ایلنا، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص انتقال شرکت کنترل ترافیک به شرکت رایانه شهر، گفت: بنده مطلع شدم نامه‌ای توسط یک عضو علی‌البدل شرکت کنترل ترافیک برای شهردار تهران تنظیم شده و موافقت صورت گرفته که ماموریت‌ها، دارایی‌های و سرمایه‌ها به جز مرکز مانیتورینگ به شرکت رایانه شهر منتقل شود.

وی افزود: ما این موضوع را بررسی کردیم و با توجه به اینکه رسما اعلام شده، باید بگوییم که مراحل طی نشده و مصوبه شورای شهر ندارد و پیشنهادات خارج از چارچوب قانون است.

به گزارش شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: سلسله مراتب سازمانی نیز در این خصوص طی نشده و دستاوردی برای شهر از لحاظ جابجایی نخواهد داشت؛ ما مستندات قانونی را ارائه خواهیم داد تا سرمایه ارزشمند شهر که برای وضعیت ترافیکی اصالتی ویژه دارد مخدوش نشود و مراحل به صورت قانونی طی شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه شورا ۲۱ عضو دارد و باید از قانون صیانت کند، یادآور شد: نقش ما جز این نیست و باید بر حسن اجرای کار نظارت کنیم. شورا اختیارات کافی و کامل در این خصوص دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز