خبرگزاری کار ایران

بیکاری تعدادی از کارکنان شرکتی شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۴۲۰۸

برخی کارکنان شهرداری اصفهان از تعدیل تعدادی از همکاران خود خبر دادند.

یکی از کارکنان شهرداری اصفهان در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: جمعی از کارکنان و کارمندان شهرداری اصفهان که از ابتدای دهه گذشته آرام آرام به صورت شرکتی و با قرارداد با واسطه به این مجموعه جذب شده بودند، اکنون در شرایط ناامنی شغلی به سر برده و ۳۰ نفر از آنها اخیرا از کار بیکار و تمدید همکاری با آن‌ها صورت نگرفته است. 

این کارمند تعدیل شده؛ اظهار کرد: به دعوت شهرداری اصفهان در دولت قبل بخشی از ما نیروها در قالب شرکتی به همکاری با این مجموعه روی آوردیم و این درحالی است که برخی همکاران ما مامور به خدمت به شهرداری شدند و برخی دیگر مشاغل قبلی خود را برای این کار کنار گذاشتند و در رده‌های مدیریتی متوسط و میانی مجموعه شهرداری اصفهان مشغول به کار شدند؛ اما از قرار معلوم بخش قابل ملاحظه‌ای از این نیروها قرار است بیکار شوند. 

وی با اشاره به اینکه قرارداد ما با یک شرکت پیمانکاری تامین نیروی انسانی بسته شده بود، اظهار کرد: این شرکت در دولت قبل با سازمان‌ها و معاونت‌های زیرمجموعه شهرداری فعالیت خود را در زمینه تامین نیرو ادامه داد. در دوره شورای شهر جدید البته مسئله متفاوت بود زیرا شهرداری معتقد بود ۲۵۰ فرصت شغلی در شهرداری به همین نحو ایجاد و توزیع شده است از این رو زمزمه‌های بیکاری این نیروی شرکتی دارای قرارداد با پیمانکار شنیده می‌شود. 

این نیروی شرکتی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در ابتدا برخی از کارکنان شرکتی انتخاب و اثر انگشت‌شان غیرفعال شد و در ادامه به ۳۰ نفر از کارکنان که عمدتا در رده‌های میانی مدیریتی (از روابط عمومی تا سایر حوزه‌های تخصصی دیگر) بودند، اعلام شد همکاری شهرداری با این نیروها و آن شرکت تامین نیرو ادامه نخواهد یافت زیرا شورای شهر جدید با استخدام اولیه و ادامه همکاری این نیروهای شرکتی مخالف است.

وی با بیان اینکه «به جای نیروهای بیکار شده قرار است افرادی به کار گمارده شده و جذب مجموعه شهرداری اصفهان شوند» گفت: در این مدت ما مشاهده کردیم که تعدادی نیرو به مجموعه جذب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کلیه نیروهای تخصصی که دارای مدارک لیسانس و بالاتر بودند از سال‌ها قبل قرار شده بود تا از طریق شرکت تامین نیروی شهر و کار جذب شوند و خود ما نیز اغلب در سال‌های ۹۶ و ۹۷ جذب شدیم، گفت: نیروهای با سابقه حدود یک دهه بیکار می‌شوند در شرایطی که امنیت شغلی یکی از شعارهای دولت محترم است. این درحالی است که برخی از اعضای شورای شهر اصفهان به شهرداری درباره این اقدامات هشدار داده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز